toxicshit schreef:Marsnel schreef:B18 met mugen baffled sump rij ik alsnog de lagers eruit..
Nog moroso met schotten en kleppen en zie nog steeds de oliedruk zakken in de bochten..
auto op 4 wielen laten staan in bochten helpt
want ja zon baffle werkt ook niet meer als je ergens tussen de 45 en 90 graden in op twee wielen door de bocht gaat
Maar dry sump anyone?
Aviaid was 3600 USD heb ze laatst gemaild.
Ik hou de wielen wel op de grond
Drysump is echt gaaf. Maar $3600... damn.. En vraag me af of de tussenas er langs gaat
Maar vind het wel raar.. hier zouden dan toch veel meer merken last van moeten hebben die op het circuit rijden?
Aanstaande dinsdag voor het eerst op Zandvoort rijden met de Moroso pan.. maar verwacht hetzelde resultaat als op de Ring.
Ook voor het eerst met de Nankang AR1 (TW80) rijden.. Aangezien de Yokohama A048 TW60/80) niet meer wordt gemaakt/geleverd.
R888R (TW140) ook geprobeerd, opzich leuke band, maar op het circuit voor m`n gevoel niet zo snel als de A048. Dus die zijn er weer afgegaan.
Gisteravond de nieuwe carterontluchting in orde gemaakt, breathertank van APE op de plek van de accu, en het kleppendeksel weer netjes gemaakt.
- DSC_0496.JPG (97.38 KiB) 3294 keer bekeken