Profielen genomineerden 05-12

Informatie over de Honda van de Maand verkiezing

Auto v/d maand mei 2012

Peiling eindigt op 01 Jun 2012, 09:31

Flits
58
42%
Betermans
16
12%
Erdo
63
46%
 
Aantal stemmen : 137

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor FreakoRico » 31 Mei 2012, 20:55

Ik zeg ondanks dat gedoe: gedeelde 1e prijs :P

(sorry Sjors :D)
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Hayvan » 31 Mei 2012, 22:55

B00ster schreef:Ik ben ervoor dat het bestuur hier actie in onderneemt en dit soort praktijken tegengaat. Zoek maar eens uit op wie deze onderstaande namen hebben gekozen en verwijder deze. Dan krijgen we een echte uitslag.


Mee eens :)
En als jullie dan toch bezig meteen kijken of bepaalde mensen niet meerdere malen hebben gestemd met verscheidene accounts :baby:

Bor schreef:Wij kunnen idd in ons mod beheer paneel zien hoe er gestemd wordt.
Vervolgens kunnen wij op personen klikken en het profiel zien.
Echt extreem jammer om te zien dat er dus meer dan 30 fake accounts zijn aangemaakt om op erdo te stemmen :(

Dit wisten wij al toen het bezig was, maar in het kader van "wij trekken niemand voor" hebben wij dit laten gaan.
Dit gebeurde wel vaker, maar nu is het wel heel extreem.


Wacht eens, jullie wisten al dat er met nep accounts gestemd werd?
En daar wordt dan pas wat aan gedaan wanneer iemand het ontdekt, raar verhaal..

Stephan schreef:whoehahahahahahahahahahahahahahaha, pol kan wel dicht, FLITS dik en dik gewonnen

GEFELICITEERD pik, DIK EN DIK verdient!! :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:


:')

Bor schreef:Echt extreem jammer om te zien dat er dus meer dan 30 fake accounts zijn aangemaakt om op erdo te stemmen :(


Kay schreef:EN ze hebben allemaal op Erdo gestemd... lucky him, maar toeval? nahhh.. . Duits gedrag!


Flits schreef:Zo staan we gezellig saampies 4 dagen stil (met hooguit 1 of 2 stemmen op een dag) en zo hebben we er op een middagje ineens beide 10 stemmen bij. LEES GOED HEREN "BEIDE!!!" Dus niet alleen Erdo!


Nee hoor, er wordt hier helemaal niets geprovoceerd, alleen maar dingen gespeculeerd (door de voorbeeld functies van dit forum) die mensen vervolgens blind geloven.

Zo zijn er nog meer dingen die hier niet echt kloppen maar ik heb een lange werkdag gehad en ik vind dit wel even genoeg voor nu.
No offence to anyone, ik hou van jullie allemaal :baby:
Afbeelding

Hayvan
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1667
Geregistreerd:
22 Aug 2010, 20:18
Woonplaats:
Vermillion City

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Flits » 31 Mei 2012, 23:04

Hayvan, ik waardeer je betrokkenheid en ongeacht op wie er is gestemd, is het voor eenieder duidelijk dat er is gekloot :(
Maar met het quoten van zinnetjes uit verschillende posts (en verschillende mensen) haal je de context waarin ze zijn opgeschreven weg en dat geeft dat een vertekend beeld ;)

Als je het mij vraagt is er voldoende over gezegd en hebben we straks - door het invoeren van een 'beveiliging' - de wereld weer een stukje beter gemaakt.

Dus ik probeer het gewoon nog een keer.....

Case closed :D

Gebruikers-avatar
Flits
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 599
Geregistreerd:
02 Sep 2009, 23:02

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Hayvan » 31 Mei 2012, 23:12

Dankje, ik doe mijn best :)
Maar dan ben ik toch wel benieuwd wat er vertekend is?, er wordt meerdere malen door moderators gezegd dat er door de hoax-accounts op Erdo is gestemd terwijl jij zelf aangeeft dat dit niet zo is.
Ik wil best alles citeren, maar dan wordt het een langdradig verhaal. ;)

Lijkt nu eerlijk gezegd meer op een gevalletje, wat gebeurd is is gebeurd, better luck next time?
Dat is imo niet echt de juiste handeling aangezien het negatieve licht nu op dit moment (onterecht?) op Erdo schijnt.
Afbeelding

Hayvan
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1667
Geregistreerd:
22 Aug 2010, 20:18
Woonplaats:
Vermillion City

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Flits » 31 Mei 2012, 23:33

Ik wil dit eigenlijk niet, maar op basis van je laatste zin reageer ik toch inhoudelijk en daarna hou ik er echt over op.

In mijn voorbeeld noemde ik een voorbeeld dat we in een midagje elk 10 votes erbij kregen.
Ik spreek de moderators dus niet tegen. Sterker nog er is 100% zeker door nieuw aangemaakte accounts op Erdo gestemd.
De moderators hebben alleen een ander moment en andere bewoordingen gekozen om duidelijk te maken dat het niet klopt. Of dat verstandig is..... voor de discussie die volgt absoluut niet, want de details worden vergeten en voor je het weet gaan mensen zinnetjes quoten en er een mening over geven ;) Maar we zijn allemaal mensen en sommige hebben het hart meer op de tong dan andere ;).

Wat betreft het negatieve licht zoals jij dat voelt:
Volgens mij hebben de moderators al meerdere keren aangegeven dat ze Erdo niks verwijten.
Ik wil daarover alleen zeggen dat Erdo geen blaam treft want de hoax accounts zijn (voor zover ik heb gecontroleerd) niet door Erdo zelf aangemaakt. Maar nogmaals dat is ook nooit beweerd door iemand, dus als jij het gevoel hebt dat Erdo in een negatieve licht staat, dan mag je op de schakelaar klikken om dat lampie uit te doen ;)

Genoeg over gezegd en nu op naar de poll van Juni :like:

P.s.
Mocht dit antwoord niet voldoende zijn hoor ik dat graag via PM zodat de discussie hier kan stoppen ;)

Gebruikers-avatar
Flits
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 599
Geregistreerd:
02 Sep 2009, 23:02

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Hayvan » 31 Mei 2012, 23:43

Bedankt dat je de moeite neemt om toch even te reageren.

Ik zal je morgen even PM'en, ben toch wel benieuwd naar een aantal dingen :)
Afbeelding

Hayvan
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1667
Geregistreerd:
22 Aug 2010, 20:18
Woonplaats:
Vermillion City

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Flits » 31 Mei 2012, 23:51

Prima, maar ik ga inhoudelijk niet in op vragen over aantallen e.d.

Weet je, het simpelste zou zijn om alle account geregistreerd vanaf 02-05-2012 met 0 posts en die wel op de poll hebben gestemd te wissen.
Maar dit gebeurd overal en wat blijkt........dat gaat om technische reden niet: http://tracker.phpbb.com/browse/PHPBB3-9838
Lees het eerste stuk maar eens!

Dus wat rest is heel veel zoek en tijdrovend programmeerwerk en daar heeft gezien de belangen (en een beetje eer) niemand de tijd voor.
Geloof me, als ik er alla Fast and Furious de kentekenpapieren van Erdo of Betermans mee had kunnen winnen zat ik hier nu niet te posten :D

De schuldigen hebben er alleen mee bereikt dat we een stuk wijzer zijn geworden :)
Dus case closed en met een verbeterde versie verder gaan waar we gebleven waren ;)

En dat is ECHT het laatste wat ik erover ga roepen.
Weltruste iedereen ;)

Gebruikers-avatar
Flits
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 599
Geregistreerd:
02 Sep 2009, 23:02

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Maarten-DC2 » 01 Jun 2012, 12:53

Gefeliciteerd Erdo!

Maarten-DC2
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1135
Geregistreerd:
10 Jan 2010, 22:05
Woonplaats:
Etten-Leur

Re: Profielen genomineerden 05-12

Berichtdoor Kill4You » 03 Jun 2012, 11:43

Ik zou best wel een print screen willen zien hoe jullie zien dat (bijna) al die mensen op Erdo hebben gestemd. Of zien julloe alleen maar dat er nieuwe accounts zijn gemaakt die hier in de poll een stem hebben achtergelaten?
Afbeelding

Kill4You
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1961
Geregistreerd:
05 Apr 2007, 19:24
Woonplaats:
Den Haag

Vorige

Terug naar Honda van de maand



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron