Mugen Motul Civic SI Race Car. Hope 2 be back in 2016!

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor dr jones » 05 Mrt 2014, 20:10

jammer man maar nog genoeg kans je zien rond te scheuren


greetzzz

dr jones
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 566
Geregistreerd:
10 Aug 2009, 18:09

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor Nikkored » 06 Mrt 2014, 23:52

Aaaaaah wat jammer nou!
EJ9 B18C4, 1996[funcar]
X6M50i, 2022[daily]
520d Touring, 2017[weekend]
325i cabriolet, 1986[oldtimer]

Gebruikers-avatar
Nikkored
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2066
Geregistreerd:
21 Mrt 2012, 22:35
Woonplaats:
Brabant

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor Betermans » 09 Mrt 2014, 22:46

Jammer Dick..! Hopelijk kun je er op ronde#2 wel gewoon bij zijn man. Succes met de werkzaamheden
[ www . Honda Community . nl / Forum ]
Afbeelding
- Daily: 2003 Impreza WRX
- Trackbitch / Time-Attack: Civic EG6 B18cR

Gebruikers-avatar
Betermans
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4471
Geregistreerd:
30 Sep 2007, 18:47
Woonplaats:
Broàbant

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor scareface » 10 Mrt 2014, 11:52

Jammer vind het toch wel vet om zo'n race bak te zien bij evenementen. Succes met het afmaken :up:
Afbeelding
Honda civic EJ2 D15B7 SOLD
Honda civic EJ6 D16Y7 SOLD
Honda civic EJ2 D15B7 NEW

Gebruikers-avatar
scareface
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1135
Geregistreerd:
27 Nov 2011, 19:50
Woonplaats:
Eibergen

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 12 Mrt 2014, 20:30

ronde 2 ben ik er bij!

Wat onderdeeltjes verzameld.. en een onderdeeltje via de post gehad :mrgreen:

Afbeelding
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Geen Streetpower...

Berichtdoor d-day » 12 Mrt 2014, 22:25

goed bezig Dick.
eerst zorgen dat ie klaar is en dan gas geven :up:

Gebruikers-avatar
d-day
Trader
Trader
 
Berichten: 1154
Geregistreerd:
05 Mei 2005, 18:41
Woonplaats:
Kruikenzeikersland

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car.

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 09 Apr 2014, 19:06

Zoveel te doen... :crazy:

Moet voor 90 procent klaar zijn volgende week..

Afbeelding
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car.

Berichtdoor Bor » 10 Apr 2014, 13:17

Succes Dick! Gaat helemaal goed komen ;)

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car.

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 17 Apr 2014, 18:33

:thud:

Phoe... Civic is voor bijna 90% klaar.. Nog niet voor een Time Attack sessie, maar wel voor dit weekend.
Het is/was weer heel veel werk...
Bijna alle boutjes in de motorruimte zijn vervangen en ook is er het 1 en ander opgefrist.
Tellerhuis werkt ook, bijna zo als het hoort.
Verder is de brandsoftank eronder uit geweest en de vlotter aangepast.
Ook heb ik een APE Panhardstang gemonteerd, Thanx Kel!!


Afbeelding

Bijna klaar....

Afbeelding
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. APE!

Berichtdoor dr jones » 17 Apr 2014, 21:29

gaaf man ga hem van het weekend weer is goed bekijken


greetzzz

dr jones
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 566
Geregistreerd:
10 Aug 2009, 18:09

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. APE!

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 23 Apr 2014, 17:31

Even een "kort" verslagje van mijn weekend :)


De afgelopen maand ben ik flink bezig geweest aan de Motul Civic. Er zitten wat nieuwe upgrades op en er zit ook weer aardig wat tijd in om wat dingen netjes te maken.
Tijdje geleden had ik me al opgegeven om binnen te mogen staan tijdens Full-Speed in het Autotron. Na jaren afwezigheid stond dit evenement weer op de kalender en zoals velen weten,
was dit altijd 1 van de leukste, gezelligste evenementen wat zelfs 2 dagen duurde. Helaas kwam ongeveer tegelijkertijd de International Honda Meet in de spotlights.
Jammer dat dit precies dezelfde dag is dat ik binnen sta met de Civic. maar goed, niks aan te doen, kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.

Afgelopen Zaterdag was de Motul Mugen Civic zo goed als klaar om mee te mogen achterop de oprij-auto naar het Autotron!
Vol goede moed en veel zin reed ik Zaterdagmiddag richting Rosmalen. Heerlijk op m'n dooie gemakje, lekker genieten van de lentezon en het werk wat er weer in de Civic zat!
Aangekomen in het Autotron was het als vanouds. We hebben jaren geleden een keer binnen gestaan op de eerste verdieping met de Crx van m'n vrouw en ook een keer beneden, ook met de Motul Civic en het zelfde oude vertrouwde "Speed"sfeertje heerste overal!
Handrem erop en de Civic staat. mja, wel leuk plekje.
Omdat ik als kind zijnde een paar keer in het oude Autotron ben geweest, wat toen nog een museum was en een klein pretpark, wat sommigen nog wel weten en kon ik het niet laten om op onderzoek uit te gaan!
Ik liep langs de oude "koepel" waar vroeger ook wat oldtimers stonden en nu een ontvangst hal is. Langs de slipcursesbaan, waar vroeger het treintje reed, een oude gele bus stond en ook een oude tram.
Op een berg, die er allang niet meer is, stonden 2 oude straaljager vliegtuigen. Alles is weg en niet meer te herkennen.. langs het water zijn nog wat houten bruggen waar je overheen kon lopen en richting speeltuin kon gaan.
Het Huis van de Toekomst staat er nog wel, maar heeft daar niks meer mee te maken.
Het is nu een ontvangst hal met eet en drink mogelijkheden.. Langs het Huis van de Toekomst loopt een pad, nu de bosjes in... Aan de begroeing kon je nog zien hoe je toen liep.. Helaas was het te begroeid, maar zag naast het pad een wat groter open doorgang.
Kijk... hier ligt het oude treinspoor! verroest en begroeid.. Door de flinke begroeing was het spoor nog goed te volgen. Uiteindelijk kwam ik uit waar de oude speelplaats was met een huisje voor een snack en wat drinken. Het spoor liep verder in een bocht richting het buiten terrein, waar alle showauto's voor Full Speed kwamen te staan.
Op het terrein was het spoor gesloopt. Ook is het oude Oldtimerritje waarbij je in een autootje over een baan reed, allang weg.. het oude Autotron is niet meer, maar er is nog wel wat van terug te vinden..

Zondag:
Eerst een lekker Paasontbijtje en dan rustig richting Rosmalen.
Zoals verwacht was het die dag niet heel druk, maar Maandag zou weleens druk kunnen worden!
Heb een tijdje gekeken bij de Show & Shine en natuurlijk de Car-Limbo!
Prachtig! Dat moet je een keer gezien hebben! 14 man in een Golf, 24 man in en op een Civic die met rokende banden geen meter meer voorruit kwam!
Het buiten terrein waar het altijd gezellig was en alle clubs hun mooiste wagens hadden staan beloofde weer wat moois te worden!
Viel dat even tegen zeg.... geen clubs.. Hmm.. ja.. Opel Power Nederland.. De Power was ver te zoeken en ook op het ooit zo mooie showterrein!
Er mocht niet op het gras worden geparkeerd, maar alleen op de stenen.. het leek net een parkeerterrein van de Gamma.. Wat een tegenvaller..
Maar morgen beter!

Maandag:
Weer een heerlijk ontbijtje van de vrouw, bakkie koffie en lekker chill richting, jaja.. Rosmalen!
Na een uur reed ik het terrein op rond 12 uur en er reden zelfs al auto's weg! Nee he...
Auto geparkeerd en even rond gekeken.. zelfs het parkeerterrein was al minder vol als gister... WAT? nee toch... De Show & Shine was ook al minder druk en het buitenterrein, moet ik dat echt vertellen?
Ook zag ik helemaal geen bekende.... Iedereen was natuurlijk naar Asten... zucht... De twijfel sloeg toe... Al die lange uren werk aan de Civic... Alsof je alles voor niks gedaan hebt..
Kijk... bekende gezichten! Ivo en Jente! Maar die hadden het eigenlijk ook al gezien.. Nog meer twijfel...

Pedal to the Metal, Asten!
Weg van Full-Speed, op naar de International Honda Meet!
Na ruim een half uur nam ik afslag Asten, Wow! het is hier drukker dan in het Autotron!!
Na een warm onthaal van veel bekenden en het hele verhaal aan de poort gedaan werd meteen het Full-Speed polsbandje van m'n arm gerukt en de Civic snel afgeladen!
Mooi plekje naast een NSX en tegenover Show Off Imports!
Een uurtje later kwam Jos mij halen om naar de prijsuitreiking te komen met de Civic, wat.. nee toch..
Wat ik nooit had verwacht is dat de Motul Civic de Best of Classic prijs had gewonnen! Daar ga je toch van blozen...
Heb helaas geen rondje kunnen lopen omdat ik hier wel veel bekende zag en met iedereen wel even gepraat heb!
Jeetje, wat was het druk!
M'n roots liggen toch bij een Honda meet, geen Full-Speed meer voor mij!
Heb echt geen spijt dat ik helemaal naar Asten ben gereden!! :)

Een hele grote pluim, veer een hulde voor de organisatie van de IHM!
Bedankt voor de stemmen op de Civic van de jury!
Iedereen bedankt voor het warme onthaal!

Full Speed...

Afbeelding


IHM!!

Afbeelding



Afbeelding
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Best of Classic! IHM!

Berichtdoor jorit35 » 24 Apr 2014, 20:33

Mooi verslag en een hele gaafe wagen heb hem eindelijk in het echt mogen bewonderen :up: op IHM
Civic EE9 B16a2

jorit35
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
10 Sep 2011, 17:33
Woonplaats:
Den Helder

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Best of Classic! IHM!

Berichtdoor Kevinio » 25 Apr 2014, 11:07

Erg leuk verslag Dick! Zonde dat Full Speed niet meer is wat het geweest is. Ik hoorde best veel mensen klagen.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Best of Classic! IHM!

Berichtdoor Nikkored » 26 Apr 2014, 02:54

Wie heeft fullspeed nodig als er ihm is toch?
EJ9 B18C4, 1996[funcar]
X6M50i, 2022[daily]
520d Touring, 2017[weekend]
325i cabriolet, 1986[oldtimer]

Gebruikers-avatar
Nikkored
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2066
Geregistreerd:
21 Mrt 2012, 22:35
Woonplaats:
Brabant

Re: Mugen Motul Civic SI Race Car. Time Attack!

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 22 Mei 2014, 18:58

Aanstaande Zondag Time Attack op Zandvoort!

Ben benieuwd hoe de Civic het gaat doen na een aantal aanpassingen.
Ga toch weer voor een top 5 :mrgreen:

:drive2:

Afbeelding
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

VorigeVolgende

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron