OEM Eg6 restoration | The wait is over.. P20 Spoon Sports

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

OEM Eg6 restoration | The wait is over.. P20 Spoon Sports

Berichtdoor FreakoRico » 27 Dec 2015, 19:43

Zoo...

Na al die tijd (jaren met gemak..) wordt het tijd dit project maar weer eens flink op te pakken, en niet meer zo op de achtergrond te laten draaien.

Voor degene die niet weten welke auto dit is, hieronder wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




WARNING! Updates van dit project KUNNEN tergend langzaam gaan :P
Ik zeg het alvast maar, want je zult net zien dat er weer een ''wapenstilstand'' komt ooit..



Ik weet nu (en ik gok erop, de meeste die deze wagen wel kennen er exact zo over denken) dat mijn updates van dit project zover uit elkaar staan, dat het soms lijkt alsof dit project halverwege afgekapt is... Dit is echter niet waar!! :lol:

Ik kan er wel doekjes omheen winden en roepen: ''Weinig tijd gehad, druk met andere dingen, komen klusjes tussendoor, blablabla''
Maar dit IS nou eenmaal de afgelopen tijd ook zo geweest...

Echter, nu er meer tijd vrij komt, en VEEL meer motivatie vrij komt voor dit project (en anderen die mij steeds (meer) proberen te motiveren) ben ik afgelopen weken toch nog ''druk'' geweest met de Eg6....

Hoe dan ook, er gaat weer meer leven in de brouwerij komen.
Ik heb samen met mijn broer een loods, en we hadden toendertijd al een plek gereserveerd voor de Eg6.
Tijdje terug zijn we wat verder gaan uitbreiden en hebben we nu een groter stuk erbij.

De ''verbouwing'' hiervan is nog niet helemaal klaar, maar goed genoeg om ons werk te doen tussendoor.

De Eg6 krijgt dus een vaste plek in de loods, aangezien we er vanuit gaan dat de auto het eerste jaar sowieso nog niet zal rijden.




Genoeg excuses en smoesjes, back to business!




Het project en wat het moet worden:

De auto die gerestaureerd zal worden is een originele Hollands geleverde Honda Civic VTi Eg6 met (iets wat ik erg belangrijk vond) matching numbers! De motorcode komt dus netjes overeen met het chassis.
Geen geswapte auto dus, en dit zal ook niet gebeuren natuurlijk.
Zoals hierboven wel te zien is, was er op foto niet veel mis met de wagen, reed goed, stuurde goed, redelijk netjes in de lak, doorkomende roest...
Voor degene die mij nog niet zo goed kennen:
Ik hou van perfectie, en de auto was naar mijn weten niet perfect.. Lak was ooit slecht gedaan, achterschermen slecht gelast, kleurverschil hier en daar. Idee was eerst hem enkel over te laten spuiten.. Dit bleek voor mij niet voldoende te zijn, ik wilde elke vierkante cm nieuw maken aan de auto. Dus beetje bij beetje gaan demonteren, en dan uiteindelijk met enkel een kale body staan...
Zodoende zijn de meeste losse onderdelen al opgeknapt en wachten op de carrosserie. Denk onder anderen aan een nieuw gecoat onderstel met nieuwe OEM bouten, nieuwe rubbers etc etc.
(foto's hiervan ga ik opnieuw maken en hier in dit topic plaatsen!)

Over foto's gesproken....
1 van de beste investeringen die ik heb gedaan afgelopen tijd, is een GOEDE camera aan te schaffen zodat ik mooie foto's hier neer kan zetten en met jullie kan delen. Ik heb dus voor mijzelf besloten (met Leonsel, David, Suus o.a. als inspiratie) opnieuw van alle parts NIEUWE GOEDE foto's te maken. De keus is uiteindelijk gevallen op de Nikon D5200 met 18-55Vr kitlens. Bedankt iedereen voor de tips!
(tips/kritiek qua mijn foto's zijn erg welkom en worden zeker gewaardeerd.)




Mijn idee hoe het moet worden:

Bij deze auto draait alles om perfectie, geen haast, geen deadline...
Elk boutje, elk clipje (ook al zit het onder de auto, achter het dash) moet in mijn ogen nieuw worden... Uiteraard kunnen de meeste onderdelen schoongemaakt/gerestaureerd worden (zie Leonsel).
(ook dit zal later uit foto's/updates wel blijken)
Het streven is om de auto volledig in OEM ''style'' terug te bouwen. Hier komen de meest zeldzame en meest luxe OEM 5th Gen Civic parts bij kijken.
Zowel EDM, JDM, CDM als USDM parts zullen in de Eg6 worden gebouwd. Verder wil ik de auto volledig OEM laten ogen, ook onder de kap. De reden waarom ik ''laten ogen'' zeg, is vanwege dat die wel verlaagd wordt en nog een paar andere dingen. :roll:




In de afgelopen jaren heb ik beetje bij beetje steeds meer zeldzame OEM parts kunnen verzamelen..
Hieronder de ''huidige'' speclist van de Eg6:

Wheels:
- OEM Eg6 Vti 15'' (fat five)
- OEM Eg6 Optional Vti wheels 15'' (nieuw)
- OEM Eg6 Optional Vti wheels 14''
- OEM Silverstone wheels 14''
- OEM JDM Eg6 Sir hub caps 15''

Exterior:
- OEM front fog lights
- OEM Vti lip
- OEM Honda BNIB window visors
- OEM Honda Optional/Access Mud/Splash Guards
- OEM EDM long mud flaps
- OEM JDM sidemarkers
- OEM JDM Power Folding Mirrors,
- OEM JDM Honda Access Optional Heated Mirrors
- OEM EDM Eg6 2-piece LED rear spoiler
- OEM JDM Full Nose Bra
- OEM JDM Plastic head lights
- OEM USDM tail lights
- OEM JDM Bronze glass
- OEM 5th Gen Car Cover
- OEM JDM Parking pole with H-logo BNIB harness
- OEM JDM/EDM Clear Front Corner Lights
- OEM USDM corners
- OEM showroom plate
- OEM UKDM Honda Access Optional Coupe/Hatchback Headlamp Protectors / Covers

Interior:
- OEM JDM Gathers door tweeters
- OEM JDM Long checkered armrest
- OEM JDM Eg6 Sir interior
- OEM EDM Eg6 VTi interior
- OEM JDM Eg6 Sir white face cluster
- OEM JDM In-Tachometer "Door Open" Indicator
- OEM Gathers radio
- OEM JDM Gathers rear speakers
- OEM JDM Optional Momo Eg6 steering wheel
- OEM EDM black armrest (short)
- OEM EDM black double DIN console
- OEM JDM/EDM Low Fuel Meter & Indicator Light
- OEM EDM power windows
- OEM USDM glass power sunroof
- OEM EDM Rear Window Defogger Switch
- OEM EDM Rear Fog Switch & Rear Fog Light
- OEM EDM foot rest
- OEM JDM Amber clock
- OEM EDM P/S "Walk-in" Rear Seating Access
- OEM JDM BNIB Honda Access Leather Shift Knob and Boot
- OEM JDM BNIB Eg6 Luggage cover
- OEM JDM Stainless steel door sills
- OEM JDM Gathers 80w subwoofer
- OEM Heated seats
- OEM Honda BNIB floor mats
- OEM JDM Honda Access Optional Lower Centre Audio Console Pocket w/ Bronze Door
- OEM JDM Eg6 ''AUTO'' Climate control
- OEM JDM Honda Access Optional Air Refiner / Cleaner
- OEM JDM Honda Access Optional "Gathers" Centre Overhead Tweeters

Dit zijn onder andere de parts die ik bij elkaar heb gesprokkeld, en er dus ook ingaan. Maar hiermee zijn we er nog niet..
Er ''moeten'' nog een aantal OEM parts bij wil ik mijn build ''voltooien'' en in mijn ogen af hebben:

Planned:
- OEM JDM "AUTO" Climate Control Retrofit Got it!
- OEM JDM EG6 Stainless Steel Silver Roof Mouldings
- OEM JDM Honda Access Optional Trunk Box Cargo Net
- OEM JDM Honda Access Optional Air Refiner / Cleaner Got it!
- OEM JDM/EDM Honda Access Sunroof Wind Deflector / Visor with Flap (hierover twijfel ik heel erg of deze mooi gaat staan..)
- OEM JDM Honda Access Optional 1-Piece Rear LED Brake Light 3dr Spoiler
- OEM JDM Honda Access Optional "Gathers" Centre Overhead Tweeters Got it!
- OEM JDM Yellow fog lights
- OEM TCS system

Er zullen vast nog wel weer parts op mijn pad komen die ik niet laat liggen, maar ook van dat houdt ik jullie op de hoogte hier.

Dan nu!!

EINDELIJK!!! *trommelgeroffel*

Foto's :D


Ahum, poosje terug de Eg6 weer rollend gemaakt (dit vroeg de spuiter/plaatwerker) voor het wegbrengen.
Simpelweg een DXi onderstel eronder gepropt (thanks Nico) en hem dus deels rollend gemaakt en eens van zijn plek gerold om wat foto's te maken...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals te zien is, zijn letterlijk alle kleine clipjes, afdichtrubbertjes eruit gehaald... De meeste waren goed schoon te maken, anderen kwamen er minder mooi uit.. Die zullen dus op het lijstje komen voor OF van een donor auto, of simpelweg nieuw van de dealer.

Gelijk even de pasvorm van het scherm en de bumper bekeken:
Afbeelding
Nagenoeg geen kier ertussen, en dat met OEM hardware. Gezien de meeste clipjes die in het scherm gaan wat uitgelubberd zijn, staan deze op het lijstje om nieuw te bestellen.



Toen de voorbumper maar eens aangepakt.

Afbeelding

BNIB JDM Parking pole harness (en een 2e handse JDM Eg6 pole met H-logo zodat me niet WEER het snaartje zal knappen)
Afbeelding

Afbeelding

Altijd mooi dat nieuwe OEM spul..
Afbeelding

Afbeelding

Voor de JDM parking moest er een gat in de bumper komen, na veel zoekwerk WAAR dat gat moest komen.. Las ik een post van Deschlong op Honda-tech: Hij beweerde dat er aan de binnenkant van de bumper een markering zat die de plek voor de pole zou aanwijzen... Dat zou een hoop reken en meetwerk schelen! (gezien een JDM pole bij mij aan de andere kant van de bumper moest komen)
Dus de bumper maar eens omgekeerd, en ja hoor.. Voor zowel Rhd EN Lhd auto's staan de markeringen erin..

Er staan in elke OEM bumper dus 5 puntjes.. Volgens de handleiding moet het gat voor de parking pole 19mm zijn,
Afbeelding

En raad eens hoever de buitenste puntjes uit elkaar staan...... JUIST! 19mm :P
(zal hiervan binnenkort eens een How-To van schrijven)

Afbeelding

Afbeelding

Nadat het gat op 19mm geboord was, tijd om de (kapotte) pole eens te passen en te kijken of het gat dus ECHT goed zat :P
Afbeelding

Afbeelding

Toen de bumper maar eens aan de Sneeuwbal gehangen en gekeken of de hoek ervan ook goed was.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De 2e handse pole met H-logo werkt in ieder geval wel! De nieuwe Sr4 pole is dus stuk.. Wie weet wordt deze ooit gefixed...
Passing hierboven is ZONDER beugel die de pole vasthoudt.. De Rhd beugel die bij de pole zat past uiteraard niet..
Gelukkig heeft Deschlong zelf ooit een tekening gemaakt voor een Lhd!

Afbeelding
Rechts de tekening op dik papier uitgesneden om de pasvorm te checken, links de OEM Rhd beugel

Afbeelding
Hier kun je duidelijk zien dat de nieuwe Lhd beugel exact hetzelfde uitkomt als de Rhd maar dan gespiegeld.

Afbeelding
Helaas hield het stukje papier niet de pole op zijn plek maar was de pasvorm prima

De tekening heb ik aan mijn broer gegeven, die zal de beugel laten laser snijden... Als de beugel goed past, zal die worden gecoat.



Next up! Mistlampen!!
Dit sprak eigenlijk wel voor zich, gezien ik een foto had gevonden van een OEM handleiding, en een bumper had liggen waar de gaten al in zaten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nu alleen van 2 sets, 1 nette set maken..



Volgende wat ook nog moet gebeuren is de folding mirrors demonteren voor het spuiten...
Heb er al wel even wat foto's van kunnen schieten :P

Afbeelding
Power Folding Heated switch

Afbeelding

Afbeelding
Hier kun je zien hoe ik ben gaan ''upgraden'', van ''normale'' power mirrors, naar folding, tot aan folding en heated



Next up, EDM spoiler met 3e remlicht
Het 3e remlicht zal nog even van de spoiler afgehaald moeten worden, dan kan de spuiter zich erop uitleven.
Niet veel bijzondere info hier dus...

Afbeelding
OEM EDM spoiler met 3e remlicht

Afbeelding



De volgende parts zijn interieur delen, die zullen nog even moeten wachten tot ze in de Eg6 kunnen...
Weinig toegevoegde info, de meeste parts zullen voor zich spreken. Vragen mag altijd natuurlijk!

Afbeelding
Momo Eg6

Thanks Leon :)

Afbeelding



Afbeelding
OEM Heated seat switch 1997 Acura CL 3.0 Premium

Voor de electrisch verwarmde stoelen zal een aftermarket setje verwarmers in de stoelen zelf komen, gezien de techniek van 20jaar geleden niet al te best was wat betreft stoelverwarming :lol: (dunne koperdraadjes die warm worden)
Dit zal dus een retrofit worden met nieuwe pads die in de stoelen gebouwd zullen worden.



Afbeelding
OEM BNIB JDM Eg6 leather shifter & boot

Afbeelding

Dank je wel lieve oom voor dit mooie pookje :cheers:



Afbeelding
OEM JDM Eg6 Sir white face cluster

Afbeelding
Door open indicators, en Traction Control

Thanks Baris!

Afbeelding
Bijbehorende gordelhouder met gordelherkenning
Alle opties die in de tellerbak zitten (dus ook de gordelherkenning) wil ik werkend hebben.



Afbeelding
OEM JDM Eg6 checkered long armrest

Afbeelding
In de lange armsteun zal de radio weggewerkt worden. OF ik moet een mooie(re) Gathers radio vinden tegen die tijd :>>:
We houden het natuurlijk niet bij 2 OEM speakers in de deuren.. Daar moet meer geluid bij :D
De OEM beugels die de armsteun achteraan vasthouden zijn onderweg.



Hierbij de huidige setup aan OEM audio wat erin komt:

Afbeelding
OEM Eg6 Gathers rear speakers

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding
OEM JDM Eg6 Gathers door tweeters

Afbeelding

Deze moeten nog in de deurpanelen gebouwd worden.
Foto's van het interieur etc moeten nog gemaakt worden.



Afbeelding
OEM JDM Gathers subwoofer

Officieel gezien zou deze achterin de kofferbak moeten, maar ik ga kijken of deze onder de stoel past...
Past dit niet, gaat die alsnog achterin..
Zoals in mijn ''wanted'' lijst staat vermeld, is de audio setup nog niet helemaal compleet..



Afbeelding
OEM JDM Bronze pocket

Deze zal in 1 van de slots van mijn dubbel DIN middenconsole komen. (foto's hiervan volgen nog)



Afbeelding
OEM JDM Eg6 stainless steel door sills

[Afbeelding

En heb eens wat geprobeerd op het statief met de camera, voor een eerste ligt painting vond ik hem best geinig:
Afbeelding



Afbeelding
OEM Full nose bra

Afbeelding

Afbeelding
Met de originele opberghoes

Leuk voor de heb, maar ook functioneel voor de langere afstanden om de neus enigszins te beschermen.



Afbeelding
OEM USDM Taillights



Afbeelding
OEM BNIB Floor mats


Tot nu toe zijn dit de parts waar ik (opnieuw) foto's van heb gemaakt, de rest zal nog volgen.

Om maar weer terug te komen op het verhaal: ''spuiter''
De Eg6 zal toch nog even moeten wachten..
Dit komt door het volgende:

Afbeelding
New OEM Door hinges

Afbeelding
Er zijn voor de Eg 2 verschillende soorten scharnieren. Linksboven en rechtsonder zijn hetzelfde qua nummers, en rechtsboven en linksonder zijn gelijk..
Ik heb momenteel 2 nieuwe scharnieren binnen gekregen, de andere 2 komen 5 feb pas binnen... ::(
De reden voor nieuwe scharnieren: de meeste hebben allemaal speling, en dit was voor mij net 1 van de dingen wat wel nieuw mocht ipv de oude bende te gebruiken, + Nieuw OEM is altijd mooi :up: .

To do list so far:

- Achterklep demonteren
- Spoiler demonteren
- Deuren erin hangen
- Motorkap eraan hangen
- Kijken of mijn bumperbeugels bruikbaar zijn (vooraan aan het voorfront), zo niet nieuw bestellen.
- Spiegels demonteren
- OEM stickers in de deurpost bestellen/na laten maken
- Handgrepen monteren in de deuren
- (Hardest part) naar de spuiter brengen...

Met andere woorden, ik wil graag de gang er weer in hebben en dit project eindelijk eens afmaken... :cheers:
Ben erg benieuwd of er nog interesse is in dit project :emo:')

Greetzzz FreakoRico
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor CivicCoupe13 » 27 Dec 2015, 20:33

Ik heb het al eens genoemd maar ik vind het prachtig dat je een auto weer zo in ere hersteld met al die oem onderdelen, vooral het feit dat ik niet eens van het bestaan van meerdere onderdelen wist is al leuk aan een project als deze eg6.

Ganz cool dat de motivatie steeds meer terug komt! En dat de camera in beeld is gekomen. :up:
Ik kom sowieso nog in de komende tijd vele malen onderdelen stiekem meenemen, de dijk run afgaan, foto's maken en ronduit irritant doen uiteraard. :finger:

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Bor » 27 Dec 2015, 20:53

Super dik project Rico! Minder typen en meer updaten :up:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Al-X » 27 Dec 2015, 21:45

Wat een oninteressante lange lap tekst over standaard rommel is dit zeg, bah..


Is dit nou trouwens ook dat concept van 20 pagina's waar je het over had, of nog maar een deel ervan? Allejezus wat een post :lol:

Toch ga ik 'm weer trouw volgen! :cheers:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Patak » 27 Dec 2015, 21:45

Dayum.. Echt om van te smullen, OEM+ Alles. netjes man..
Honda Civic EJ6 Coupe 98' - Rekt
Honda Civic ED6 Hatchback 91' - Projectcar
Honda Integra JDM DC2 Type'R 9 Rekt/Sold

Function over fashion'

Gebruikers-avatar
Patak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 793
Geregistreerd:
09 Nov 2014, 20:29
Woonplaats:
Breda

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor chris1144 » 27 Dec 2015, 22:16

Super gaaf om te lezen, deze ga ik zeker volgen :like:
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor 2F4R » 28 Dec 2015, 00:00

Tijd geleden voor mij op dit forum, Herkende deze nog wel :D

Ik ga hem ook weer volgen!

Ciao
Wagenpark verleden;

Civic ED7 SR 1991 D16a9, sold
Civic EJ9 2000 B18c1, sold
Civic EP3 R 2003 K20a2, sold
Civic EG5 1995 Daily, sold

WeekendFUN;

Civic ED 1991 B18C ; FUN :D

2F4R
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 183
Geregistreerd:
09 Feb 2011, 23:42
Woonplaats:
Denhaag

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Dylan_RS » 28 Dec 2015, 20:43

CivicCoupe13 schreef:Ik kom sowieso nog in de komende tijd vele malen onderdelen stiekem meenemen, de dijk run afgaan, foto's maken en ronduit irritant doen uiteraard. :finger:

:good: :withstupid:
Afbeelding
Yoshi schreef:Elke auto heeft een "sport" knop!
Bij mijn auto is het m'n rechtervoet :roll: .

Gebruikers-avatar
Dylan_RS
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 9966
Geregistreerd:
09 Sep 2010, 20:22
Woonplaats:
Het forum

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor FreakoRico » 29 Dec 2015, 11:07

CivicCoupe13 schreef:Ik heb het al eens genoemd maar ik vind het prachtig dat je een auto weer zo in ere hersteld met al die oem onderdelen, vooral het feit dat ik niet eens van het bestaan van meerdere onderdelen wist is al leuk aan een project als deze eg6.

Ganz cool dat de motivatie steeds meer terug komt! En dat de camera in beeld is gekomen. :up:
Ik kom sowieso nog in de komende tijd vele malen onderdelen stiekem meenemen, de dijk run afgaan, foto's maken en ronduit irritant doen uiteraard. :finger:

En u bedankt voor de tips :P

En irritant doen is je specialiteit zeker? :finger:

Bor schreef:Super dik project Rico! Minder typen en meer updaten :up:

Ik ga mijn best doen :roll:

Al-X schreef:Wat een oninteressante lange lap tekst over standaard rommel is dit zeg, bah..


Is dit nou trouwens ook dat concept van 20 pagina's waar je het over had, of nog maar een deel ervan? Allejezus wat een post :lol:

Toch ga ik 'm weer trouw volgen! :cheers:

Moet jij zeggen met goedkope plastic raampjes :finger:

En ja dat was dit :D
Nu je het zo bekijkt lijkt het minder niet..? :lol:

:cheers:

Patak schreef:Dayum.. Echt om van te smullen, OEM+ Alles. netjes man..

Dank je man, ik doe mijn best (nog steeds)

chris1144 schreef:Super gaaf om te lezen, deze ga ik zeker volgen :like:

2F4R schreef:Tijd geleden voor mij op dit forum, Herkende deze nog wel :D

Ik ga hem ook weer volgen!

Ciao


:up:

Dylan_RS schreef:
CivicCoupe13 schreef:Ik kom sowieso nog in de komende tijd vele malen onderdelen stiekem meenemen, de dijk run afgaan, foto's maken en ronduit irritant doen uiteraard. :finger:

:good: :withstupid:

Irritant is jou 2e naam Pet!
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Nasty » 29 Dec 2015, 11:59

Zalig om te lezen. Goed bezig!
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*
* 2014 (CBR) Honda CBR125R *current*

Gebruikers-avatar
Nasty
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2278
Geregistreerd:
20 Jan 2007, 09:31
Woonplaats:
België

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor sandro_db8 » 29 Dec 2015, 22:16

awesome!!
Afbeelding

sandro_db8
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 164
Geregistreerd:
13 Aug 2009, 20:22

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor FreakoRico » 29 Dec 2015, 23:01

Nasty schreef:Zalig om te lezen. Goed bezig!

Dank je!!!

sandro_db8 schreef:awesome!!

8)
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor Kevinio » 29 Dec 2015, 23:12

Heel cool om te lezen en te volgen dit. Zou bijna voor de Del Sol gaan zoeken. :D
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor FreakoRico » 29 Dec 2015, 23:33

Kevinio schreef:Heel cool om te lezen en te volgen dit. Zou bijna voor de Del Sol gaan zoeken. :D

Is ook mooi spul voor te vinden!

Kwam laatst nog iets leuks voor je tegen voor de Sol :>>:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: OEM Eg6 restoration | The wait is over..

Berichtdoor nick22 » 29 Dec 2015, 23:42

hier hou ik van :like:
Wat een baas die nick !

nick22
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1336
Geregistreerd:
25 Mei 2005, 16:29
Woonplaats:
reuver

Volgende

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron