Afgelopen week met de swaybar gereden en rijdt het rijd eigenlijk redelijk stabiel.
Inderdaad wat Fer en Thanh zeggen... Flinke onderstuur dat dan weer wel.
Afgelopen vrijdag hoorde ik al rare geluiden onder de auto uit komen en jawel hoor, een end-link los.
Dan maar 20Nm vaster aangetrokken als dat het werkplaatshandboek voorschrijft en geen last meer gehad.
Afgelopen zondag maar weer een bezoekje gebracht aan de Nürburgring om eens lekker te kunnen knallen, althans dat dacht ik...
Eerste rondje was het goed droog en redelijk rustig dus flink potje kunnen sturen.
Toen ik van het circuit afreed hoorde ik alweer wat gerammel en dit was dus de andere end-link
Vervolgens even de auto opgekrikt op een random parkeerplaats en de beide links even goed gecontroleerd.
In de middag nog 2 rondes gereden waarvan de laatste in de regen.
Dit was niet heel slim aangezien ik met R888 rij, en dit nog nooit had gedaan.
Ik weet wel dat ik van de ideale lijn moet afwijken wanneer het op de Ring regent.
Maar spannend was het zeker
zeg maar gewoon gecontroleerd alle kanten uit glijden.
Volgende update wordt de andere uitlaat en dan uiteindelijke de achterste swaybar.
Hieronder wat foto's van zondag:
D-Per4mance schreef:Zo'n rallytent is bazig! Daar kun je een hele swap onder doen:
@Fer: Ga je daar nu een SR20 in hangen dan??