Kevinio schreef:Ik snap niet dat sommige mensen gewoon doorlussen
Gebrek aan kennis - denken dat doorlussen gelijk staat aan manueel.
Kevinio schreef:Ik snap niet dat sommige mensen gewoon doorlussen
Flip schreef:Gb-lude schreef:Geen commentaar op de swirtank setup ?
Bij deze: Heb je een firewall? Zo nee kan ik je met klem aanraden er 1 te nemen.
Ben benieuwd naar de praktijk ervaringen van je omgebouwde stuurhuis, ziet er netjes uit (is eens wat anders dan die doorgeluste bende wat de klok slaat)
Kevinio schreef:Waarom je nokken niet gewoon uitklokken?
Ik snap niet dat sommige mensen gewoon doorlussen en intern niet aanpakken. Ik zwalkte echt als een idioot alle kanten uit. Ben benieuwd hoe dit werkt.
Gb-lude schreef:Maar eerst dus die nokken goed krijgen bij TCD.
Kevinio schreef:That's what she said.
Al-X schreef:Gb-lude schreef:Maar eerst dus die nokken goed krijgen bij TCD.
Dat is júist uitklokken.
Van daaruit kan je idd verder gaan "spelen" voor eventuele winst.
Gb-lude schreef:Flip schreef:Ben benieuwd naar de praktijk ervaringen van je omgebouwde stuurhuis, ziet er netjes uit (is eens wat anders dan die doorgeluste bende wat de klok slaat)
Zie vlak boven de swirtank plaatjes, ga zeker wel een firewall maken, misschien zelfs een brandblus systeem daar in richten.
Safety first!
Op de Civic is het niet veel anders toch? Ik weet niet hoe dat eruit ziet?..
Het is een onbewezen probeersel met het prelude stuurhuis. Hoop dat het werkt.
Er zit nu geen speling meer in het stuur, dit ga ik wel merken. Deze week rijden en testen
Flip schreef:
Geen ervaring met omgebouwde eg stuurhuizen, ik prijs mij gelukkig met quaife 2.47 ltl (heb 1 van de weinige ooit gemaakt ).
Gb-lude schreef:Flip schreef:
Geen ervaring met omgebouwde eg stuurhuizen, ik prijs mij gelukkig met quaife 2.47 ltl (heb 1 van de weinige ooit gemaakt ).
Wat zijn daar de voordelen van? Ik weet nieteens welke quaife ik heb. Maar een platen diff schijnt beter te zijn dus als ik mijn bak ga bouwen dan gaat er een MFactory in.
Flip schreef:Dus grondanker eruit gerukt en dyno overhit bij 0 graden Wat is dat voor waardeloze toko dan.
Niks ten nadele van jou hoor, maar zou toch mijn vraagtekens bij zoiets hebben.