Erg goed bezig Derk!
We moeten maar weer eens komen kijken
Gaat de airco er nog uit?
Al-X schreef:Een dumptube van 1,25 meter? GOEIEMORGEN Ik dacht dat die dingen (optimaal) niet langer dan 50cm zouden moeten zijn, of vergis ik me nu enorm?
Maar voor de rest begint dit er goed uit te zien Derk! Ondanks dat ik geen grote fan ben van EP/K-serie, vind ik zo'n sidemount spruitstuk echt zooooo gaaf!
Ps, spot ik daar nou een bureaustoel in de smeerput?
Al-X schreef:Ohh oke, zit ook wat in ja
Ik dacht altijd dat het <0,5m was en zo min mogelijk bochten (dat laatste natuurlijk vanwege die tegendruk). My mistake dus.
Haha ach dat kon ook natuurlijk! Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad aan het pedaaltje. Maar het onderstel leek net een bureaustoel, dus dacht even dat je een nieuwe kantine had ingericht
ALL4HONDA schreef:Al-X schreef:Ohh oke, zit ook wat in ja
Ik dacht altijd dat het <0,5m was en zo min mogelijk bochten (dat laatste natuurlijk vanwege die tegendruk). My mistake dus.
Haha ach dat kon ook natuurlijk! Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad aan het pedaaltje. Maar het onderstel leek net een bureaustoel, dus dacht even dat je een nieuwe kantine had ingericht
Het is wel bewezen dat je een dump pipe officieel vanaf ca 40 cm pas weer de uitlaat in moet laten gaan (op een supra en op een Honda bewezen). Anders zorgt deze voor een bepaalde werveling in de downpipe en kan het vermogen kosten.
Zo'n transmissiekrik is zijn volledige geld waard, zeker in zo'n put waar je eigenlijk net niet helemaal kunt staan (als de auto niet opgekrikt is)
bUnDiE schreef:ALL4HONDA schreef:Al-X schreef:Ohh oke, zit ook wat in ja
Ik dacht altijd dat het <0,5m was en zo min mogelijk bochten (dat laatste natuurlijk vanwege die tegendruk). My mistake dus.
Haha ach dat kon ook natuurlijk! Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad aan het pedaaltje. Maar het onderstel leek net een bureaustoel, dus dacht even dat je een nieuwe kantine had ingericht
Het is wel bewezen dat je een dump pipe officieel vanaf ca 40 cm pas weer de uitlaat in moet laten gaan (op een supra en op een Honda bewezen). Anders zorgt deze voor een bepaalde werveling in de downpipe en kan het vermogen kosten.
Zo'n transmissiekrik is zijn volledige geld waard, zeker in zo'n put waar je eigenlijk net niet helemaal kunt staan (als de auto niet opgekrikt is)
Wel nee joh.
Iedereen is altijd zo van dat kost pk's etc etc.
Heb nog nooit een dyno uitdraai gezien waarop het verschil duidelijk is screamer pipe of netjes terug de downpipe in..
mooi project derk
wrenneth schreef:Waar kun je de turbo blankets best bestellen moet er ook eentje kopen voor men EE8 turbo de temperaturen lopen echt wel hoog op in de engine bay
bUnDiE schreef:ALL4HONDA schreef:Al-X schreef:Ohh oke, zit ook wat in ja
Ik dacht altijd dat het <0,5m was en zo min mogelijk bochten (dat laatste natuurlijk vanwege die tegendruk). My mistake dus.
Haha ach dat kon ook natuurlijk! Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad aan het pedaaltje. Maar het onderstel leek net een bureaustoel, dus dacht even dat je een nieuwe kantine had ingericht
Het is wel bewezen dat je een dump pipe officieel vanaf ca 40 cm pas weer de uitlaat in moet laten gaan (op een supra en op een Honda bewezen). Anders zorgt deze voor een bepaalde werveling in de downpipe en kan het vermogen kosten.
Zo'n transmissiekrik is zijn volledige geld waard, zeker in zo'n put waar je eigenlijk net niet helemaal kunt staan (als de auto niet opgekrikt is)
Wel nee joh.
Iedereen is altijd zo van dat kost pk's etc etc.
Heb nog nooit een dyno uitdraai gezien waarop het verschil duidelijk is screamer pipe of netjes terug de downpipe in..
mooi project derk