Deelnemer
Driver name: Florian Wilming
Car: Honda CRX vtec '91
Ik ben al jarenlang trouw aan Honda, mijn eerste auto was een CRX waar ik veel werk aan verricht hebt zoals een complete paintjob, VTEC swap. Ik heb sindsdien altijd Honda gereden met mijn vriendin, diverse CRXjes, EG hb-coupe, EK hb-coupe Del Sol, gehad, na veel Honda's gehad te hebben ben ik terecht gekomen bij mijn huidige CRX VTEC, de carroserie is in originele staat, dit zijn de originele (roestvrije) wielkasten. Deze heb ik nu twee jaar in bezit, alle goodies die door de jaren heen gespaard zijn hebben hun plekje gevonden in deze CRX. Na het constant zoeken van verbeteringen wou ik meer met de auto doen dan op straat rijden, en zo kwamen we op vrijrijden sessies en de nurburgring terecht. Dit vond ik helemaal geweldig! Alsof alle upgrades nu helemaal samenvielen, en dat beviel me wel. Sprinten heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar dit triggert mij minder. Inmiddels heb ik een Honda HR-V voor de dagelijkse kilometers, wat het klussen aan de CRX een stuk gemakkelijker maakt.
Voor dit seizoen heb ik een aantal upgrades uitgevoerd, de huidige speclist staat hieronder. Het doel is nu voornamelijk om er plezier in te hebben en de boel heel te houden.
Derk van All4honda ondersteund mij hierin, hier heb ik al veel aan te denken, en het klussen doen we bij Honda4u. Stickers hiervan zijn ook terug te vinden op de CRX.
Time Attack Stand 2012:
Klasse: Pro Street
Gereden tijd Zandvoort: -
Gereden tijd Assen: 2.0742
Aantal gereden races: 1
Aantal punten: 141, klik voor recente stats.
2012 Build: Technisch in orde hebben en houden.
2012 Time-goal: Lekker ergens onder de 2.10, dan ben ik erg blij Dit is inmiddels gelukt op Assen / Streetpower, daarom ben ik nu blij als ik minimaal hetzelfde kan rijden op Zandvoort.
Speclist
Engine: JDM B18C-R, JDM Y1 versnellinsbak (gereviseerd met synchrotech carbon lined), Mugen platen LSD, Exedy stage1 clutch.
Skunk2 catback, modded met extra demper, testpipe, 66mm blox gasklep, velocity stack met blox filter.
OBD1 conversie, eigen ECtune licentie.
Color: Celestial Blue Pearl, B53P
Rims&Tires: Team Dynamics - Pro Race 1.2, 15" 7J, Toyo R1R
Brakes: All4honda brakestopper, HEL RVS remleidingen
Voor: Dubbelzuigerige (legend v6, zelfde als NSX) klauwen (aangepast om passend te krijgen in 15"), S2000 303mm schijven, DS2500 Remblokken, wordt geupgrade naar DS3000.
Achter: 286mm upgrade kit (D2).
Suspension: AST schroefset Custom spec (by kay), 14k, 12k, skunk2 dragaarmen, diverse veerpootbruggen, onderstelrubbers vervangen.
Visual: Hmm.... een raamband! Carbon motorkap
Interior: halve rolkooi, recaro speed stoelen, integra type r '96 stuur, olie druk, olie temp en afr meters, shortshifter, PC680 gelaccu achterin, LTEC 4pnt gordel.
Audio: VTEC
Ik links, tweede plek op streetpower - pro street \o/
Kwalificatie streetpower:
Finale streetpower:
Tot op JAF!