Koppakking is naar de godver van de b18c4, gister even een testritje gemaakt op de openbare weg
. Ding trekt alle jezus snel op, maar perst wel erg veel witte rook eruit. Na afloop ook een witte waas onder de dop te vinden helaas.
Combinatie: kapotte mapsensor, TCC draadboom, immitatie onsteking, d-series radiateur slangen heeft dit veroorzaakt.
Is allemaal verholpen maar mocht niet meer baten, verklaart dus waarom ik hem hiervoor zo langzaam vond.
Zijn dingen waar ik naderhand pas achterkwam, naja leermomentje dus.
Koppelingsgever moet ik weer terug veranderen naar een OEM ipv die replica rommel en mogelijk de synchro van de 3e versnelling ook kapot.
http://link.marktplaats.nl/523923093 <- niet kopen kinders
Mogelijk dat ik gelijk ook de koppeling verander naar een ander merk, twijfel ook hierover.
Best wel een downer dus, maakt niet uit maak ik wel weer, scheelt dat ik niet op zandvoort stond met de eg iig.
Gister avond een b16a1 onderblokje opgehaald als reserve voor de eg (heb nog een b16a1 kop thuis liggen).
Dus die ga ik beiden als ik tijd/geld over heb (ehhh :S) laten reviseren.
Plus ik ga ook nog het onderblok van hatchman (b16b) ophalen, lijkt me dan dat ik genoeg b-series heb liggen.
Voorlopig heb ik een d15b2 (mpfi) swap reserve liggen, heb lichte twijfels om de d15b2 er even tijdelijk in te hangen zodat ik wel wat meer circuit dagen dit jaar kan meepakken en vooral ervaring kan opdoen. Dan maar wat minder hard toch?
Zal ik de koppakking maken en de cylinder monteren, of gelijk ff swappen en op me gemak dit alles weer maken? Zit zwaar in dubio
Verder moet hij echt uitgelijnd worden, dit ging nergens over