Kaas schreef:Ik mis nog wat op je lijstje
Klopt, maar dat komt vanzelf wel
Helaas is het niet heel origineel meer dan, maar wel heel dik
Kaas schreef:Ik mis nog wat op je lijstje
mezelf schreef:Tijd voor even wat opheldering:
Jep, de Civic gaat inderdaad weg, en (voorlopig) kap ik volledig met die hobby.
Ondanks dat ik niemand een uitleg ben verschuldigd, geef ik die toch en of jullie het ermee eens zijn, of het (willen) snappen of niet, I don't give a shit.
In de 5 of 6 jaar dat ik die auto nu al heb, is er een enorme shitload aan geld in gegaan, waar ik overigens geen spijt van heb, en om de auto "af" te krijgen zoals ik wil, zou ik nog steeds uitkomen op een bedrag wat ongeveer de 5 cijfers zou naderen. Zou dat het waard zijn? Op zich wel, aangezien ik het nog steeds een nuttigere besteding vind dan het elk weekend verzuipen en er koppijn voor terugkrijgen. In dit geval kreeg ik behalve koppijn er tenminste ook nog wat beschadigde handen en/of andere verwondingen voor terug. 1-0 voor kamp auto.
Maar wat voor mij veel meer meespeelt, en da's al dik een jaar zo ondertussen, is de motivatie. Of beter gezegd: het gebrek daaraan. Mezelf met frisse tegenzin naar de loods slepen om eraan te werken, dat soort grappen. Ik dacht eerst dat het een tijdelijk dipje was, zeker in de wintermaanden, en dat het na het bezoeken van wat events weer over zou gaan, dat dat weer een boost zou geven. Nou, op zich deed een event als HondaFest het wel goed voor de motivatie, door ook wat wagens te zien die precies binnen mijn straatje vielen (bijvoorbeeld Gino's en Holleman's builds, beide echt topwagens!), dus vol goede moed weer richting the shed. Aaaaaand motivation's gone!
Dus mede daardoor toch steeds meer gaan nadenken over dat stemmetje wat al langer in m'n achterhoofd speelde, om er eventueel toch maar een halt op te zetten. Gewoon een poosje niks aan doen heb ik natuurlijk ook over gedacht maar laten we realistisch zijn, dat heb ik al vaak genoeg gedaan de afgelopen jaren, en dat helpt dus niet
Na echt serieus hele lange tijd erover na zitten denken, tot ik er zo'n beetje ziek van begon te worden, toch de knoop maar doorgehakt. Want wat heeft het nou voor zin om door te gaan als je er geen zin meer in hebt? Dan is het in mijn ogen ook geen hobby meer
Tzt komt er wel een lijst met parts online, en bijbehorende vraagprijzen, maar mocht iemand persé wat willen, kan je altijd een pm/appje doen, geen enkel probleem.
Er gaat overigens niks voor bodemprijzen weg, want vrijwel alles is serieus spul, waarvan een heel groot deel zelfs nog gloednieuw is, en hoogstens even uit de doos is geweest om te kwijlen/testfitten, maar meer ook niet.
Of ik nog eens verder ga met de autoshit? Durf ik echt niet te zeggen, voorlopig in ieder geval niet.. Tuurlijk, de EG blijft nog wel, en dat ik daar wat kleine dingetjes aan ga doen sluit ik niet uit, maar iets serieus zal het niet worden.
En nogmaals, of je het er nou mee eens bent of niet, het is mijn beslissing. Geloof mij maar dat ik er verdomd goed over na heb gedacht, en er toch ook wel een beetje van baal, maar dat dit toch de betere keuze is..
Alex.
Tl;dr: Auto gaat weg, alles te koop, geen schooiers
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer
Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!
kristo schreef:Je moet doen waar je je goed bij voelt
FreakoRico schreef:Ok doei.
Maar even serieus, zonde van de centen wat weg is voor al de "real parts"...
Blijf je nog wel lekker irritant op het forum..?
Kevinio schreef:Omdat je dit niet een jaar eerder beslist hebt zodat ik 75% van je parts over kon nemen. En omdat je maar 2 9J 949's hebt liggen ipv 4.
Ik vind het wel een knappe beslissing gezien je al zo ver was. Het was al aardig van niveau: geen weg meer terug. En 1 van de weinig serieuze projecten van tegenwoordig.
Al-X schreef:Op sommige momenten vraag ik mezelf ook echt af of ik niet gewoon een klap van de molen heb gehad ofzo..
Al-X schreef:Beide heb ik niet, dus kan ik jullie niet mee helpen.. Sorry