Alex' drag EK [p30] THE END...

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: Alex' drag EK [p27] B16 is 1 grote wtf?!

Berichtdoor Al-X » 07 Sep 2015, 13:05

d-day schreef:wat betreft je twijfel over je lagers.
honda lagers hebben een kleurcode.
daaraan zou je ze kunnen herkenen.

Weet ik, alleen had eerlijk gezegd niet heel veel zin om het blok uit elkaar te halen, aangezien ik 'm toch wou verkopen. Maar het is al niet meer nodig, blok was binnen een dag verkocht :lol:

Flip schreef:Fijn dat je toch luistert mbt stoelpositie alex :P

Toch niet hoor, die vaste positie gaat 'm ook niet worden (met de frames die ik heb). Aangezien ik niet gezegd ben met lange benen, komt die stoel bij mij vrij ver naar voren, waardoor hij ook niet netjes midden op het frame zou komen. Op zich geen probleem, als het maar vast zit, enkel bij gewoon stilzitten boog dat ding al door, en het is toch niet dat ik obesitas heb ofzo..
Maar ik heb ontdekt dat EG stoelrailsen wel compleet vlak zijn, als je ze vanonder een originele stoel schroeft, dus ik ga die nu als onderstel/slider gebruiken. Met deze setup heb ik al even proefgezeten/gereden in de EG (jaja, trage automaat met Kirkey), en zat behoorlijk laag, dus zal geen problemen geven met ruimte bij de kooi, denk ik zomaar. Dus nu eventjes op zoek naar een EG sliderdinges, dat in de EK passen/testen, en als het goed is is het dan opgelost. Zo niet, moet ik maar naar wat customs gaan kijken, komt wel in orde in ieder geval :)

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p27] B16 is 1 grote wtf?!

Berichtdoor Flip » 07 Sep 2015, 14:00

owja ik was even vergeten dat je dwerg groei had lol.

Ik heb overigens mijn kuip gewoon op de bodemplaat vastgezet (met verstevigingen) :emo:')
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: Alex' drag EK [p27] B16 is 1 grote wtf?!

Berichtdoor Al-X » 28 Sep 2015, 13:01

Kan overigens ook nog blokjes op de pedalen overwegen, en eventueel een 20cm spacer tussen naaf en stuur.

De laatste tijd heb ik het retedruk met werken, waardoor ik nog steeds geen mooi fotoverslag heb kunnen uitwerken hier, van de laatste (behoorlijk grote) update.

Maar daarentegen alvast wel een heel kleine sneak peak van een nieuw part, wat weer eens onverwachts langs kwam :>>:
Afbeelding

Waarschijnlijk geef ik hiermee al best veel weg, maar ach :lol:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Boes16A2 » 29 Sep 2015, 07:11

"sarcasme modus aan" goh wat zou dat nou zijn ik heb echt geen idee, deze foto geeft cht te weinig weg. "sarcasme modus uit"

dike bumpert alex, zie je de intercooler tenminste mooi.
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Zwetje » 29 Sep 2015, 09:25

Ja inderdaad. Die is heeeel dik!

Ik had toevallig zomaar nog een plaatje gevonden:

Afbeelding
Nothing is what it seems.

Gebruikers-avatar
Zwetje
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3946
Geregistreerd:
11 Sep 2009, 10:55
Woonplaats:
Bollenstreek!

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor kristo » 29 Sep 2015, 09:42

Dikke bumpert idd :up:
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Boes16A2 » 29 Sep 2015, 09:44

das de verkeerde Mario ;)

alex heeft de goedkope versie zonder carbon lipje :P

of hebben backyard er nog steeds airwalker in staan?
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Al-X » 29 Sep 2015, 10:49

Geen idee, heb nooit een échte BYS bumper (aan alle kanten) gezien.
Tijdje geleden kwam ik wel een Japanse (web)shop tegen die ze verkocht, voor omgerekend €600, klonk wel heel verleidelijk. Alleen bleek ook nog eenzelfde bedrag aan verzendkosten bij te komen, dus dat werd me toch even te gek. :|

Normaal geef ik er ook eigenlijk niet heel erg veel om, of een merk nou "echt" is of niet, als het z'n werk maar doet. Ja oke, en als er geen "echte" merkplaatjes op zitten, want dat vind ik gewoon nepperij. Nu kon ik deze bumper kopen voor ongeveer hetzelfde bedrag als die knockoff versies die je o.a. bij Showoff te koop ziet, dus dan is het geen moeilijke keuze! En eerlijk is eerlijk: je merkt wel dat het een écht merkding is, aan de pasvorm!

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Zwetje » 29 Sep 2015, 11:36

Doe eens een foto plaatsen dan die je hebt gemaakt met het passen! :cheesygrin:
Nothing is what it seems.

Gebruikers-avatar
Zwetje
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3946
Geregistreerd:
11 Sep 2009, 10:55
Woonplaats:
Bollenstreek!

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Boes16A2 » 29 Sep 2015, 11:50

ik dacht dat ik iemand op t forum, ik meen Al-x , altijd heb horen reopen dat de echte nog slechter passen dan de replica's. dus dit zal wel een replica zijn dan :P

je kunt de rest van de kit ook kopen die staat voor te veel geld hier op t forum :P
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Al-X » 29 Sep 2015, 12:33

Boes16A2 schreef:ik dacht dat ik iemand op t forum, ik meen Al-x , altijd heb horen reopen dat de echte nog slechter passen dan de replica's. dus dit zal wel een replica zijn dan :P

je kunt de rest van de kit ook kopen die staat voor te veel geld hier op t forum :P

Haha klopt deels, gaat op voor de BYS, die echte daarvan zijn idd wel ruk qua pasvorm. Air Walker heb/had ik geen idee van, tot nu die van mezelf. De rest van de kit vind ik persoonlijk echt lelijk, alleen de voorbumper vind ik netjes. Plus dat de rest al compleet is :P

Zwetje schreef:Doe eens een foto plaatsen dan die je hebt gemaakt met het passen! :cheesygrin:

Nou vooruit dan maar, heb het wel even lekker in zwartwit gedaan, omdat het kan :cheesygrin:
Oveirgens hang álles hier nog los. Koplampen, intercooler (vooruit, die staat op de krik) en bumper, maar zelfs dan valt het nog heel netjes!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Zwetje » 29 Sep 2015, 13:05

Heel dik inderdaad. Dat is een goede koop geweest!
Nothing is what it seems.

Gebruikers-avatar
Zwetje
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3946
Geregistreerd:
11 Sep 2009, 10:55
Woonplaats:
Bollenstreek!

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor Boes16A2 » 29 Sep 2015, 13:16

pssstt, BYS pakt gewoon een airwalker bumper en zet daar t carbon overheen, dus de pasvorm moet t zelfde zijn ;)

maar ziet er dik uit hoor en eens wat betreft de rest van de kit.
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor marczoeteweij » 29 Sep 2015, 14:03

Ik vind ze ook heeel vet, zijn die er ook pre-feeslift toevallig??

Edit: gevonden :cheesygrin:

damn:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
marczoeteweij
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 387
Geregistreerd:
27 Dec 2011, 12:09
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p28] another sneak peak

Berichtdoor FreakoRico » 29 Sep 2015, 16:57

Ziet er goed uit monsieur!! 8)

Bumper zal goed van pas komen, wanneer vervang je hem voor een wide body front? :>>:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

VorigeVolgende

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten