New car is coming.....soon!

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor lowflyer » 19 Aug 2013, 18:43

Hey Frank,

net je topic helemaal gelezen... ben er sprakeloos van, echt respect!! ik zal goed voor haar zorgen hoor :)

Binnenkort dus te zien met een AKR WAI, DRAG velgen en SRS uitlaat ;)

nennee zo erg gaat het niet worden (sorry OEM freaks, maar ik kan niet zonder m'n catback, voelt bijna crimineel aan na het lezen van dit topic)

lowflyer
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 31
Geregistreerd:
19 Aug 2013, 18:34
Woonplaats:
Belgisch limburg

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor FreakoRico » 20 Aug 2013, 09:28

Hoezo "je kunt niet zonder je catback..?"

Niet lullig bedoeld, maar had je dan niet beter een andere Ee kunnen kopen..?
Frank heeft er nagenoeg alles aan gedaan om die auto in OEM staat terug te krijgen, en dan zal min of meer het worden verpest door "andere wieltjes en een catback"

Imo dood en dood zonde... Het is jammer dat ik niet geld teveel had...

Hoe dan ook, again... Niet mijn auto maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er ook zo over denken...

Nogmaals veel plezier van deze nieuwe Ee9 :up:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor Vladi » 20 Aug 2013, 09:48

Tja, zolang hij Cyrax netjes zijn centen gedaan heeft kun je er helaas weinig over zeggen.

Ik denk dat hij met zo'n Catback eronder een behoorlijk jankend geluid gaat geven...
"Breng mij aub terug" hoor je dan.

Doodzonde.
BEDROCKERS CC.
EE2 Shuttle

Gebruikers-avatar
Vladi
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2160
Geregistreerd:
21 Apr 2012, 15:20
Woonplaats:
Emmen

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor sem_maatkamp » 20 Aug 2013, 09:49

Deze EE hoort eigenlijk in een museum terecht, of bij een dealer in de showroom!
1997 Honda Civic Sedan 1.4i EJ9
1985 Honda Civic 1.5GL AH5

Gebruikers-avatar
sem_maatkamp
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 427
Geregistreerd:
11 Sep 2011, 16:07
Woonplaats:
D'burg

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor guido92 » 20 Aug 2013, 09:56

Hmm, het is inderdaad een zeer mooi exemplaar, met veel tijd , liefde en geld.

Wat de ander ermee doet sja, dat is nou eenmaal een ander zijn keus, zolang die er met plezier mee omgaat is het gewoon goed imo

guido92
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4081
Geregistreerd:
27 Mrt 2011, 17:38
Woonplaats:
helmond

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 20 Aug 2013, 16:52

FreakoRico schreef:Hoezo "je kunt niet zonder je catback..?"

Niet lullig bedoeld, maar had je dan niet beter een andere Ee kunnen kopen..?
Frank heeft er nagenoeg alles aan gedaan om die auto in OEM staat terug te krijgen, en dan zal min of meer het worden verpest door "andere wieltjes en een catback"

Imo dood en dood zonde... Het is jammer dat ik niet geld teveel had...

Hoe dan ook, again... Niet mijn auto maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er ook zo over denken...




x2...
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor lowflyer » 20 Aug 2013, 17:00

FreakoRico schreef:Hoezo "je kunt niet zonder je catback..?"

Niet lullig bedoeld, maar had je dan niet beter een andere Ee kunnen kopen..?
Frank heeft er nagenoeg alles aan gedaan om die auto in OEM staat terug te krijgen, en dan zal min of meer het worden verpest door "andere wieltjes en een catback"

Imo dood en dood zonde... Het is jammer dat ik niet geld teveel had...

Hoe dan ook, again... Niet mijn auto maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er ook zo over denken...

Nogmaals veel plezier van deze nieuwe Ee9 :up:


ik begrijp dat er altijd voor-en tegenstanders zullen zijn hoor.. maar wat mijn plannen betreft doen imo absoluut geen afbraak aan het prachtige werk dat Frank hier heeft verricht, het enige dat er met de tijd anders uit zou gaan zien (op het eerste zicht)is de einddemper en met de tijd andere velgen (niet helemaal OEM maarja, als ik dat wil..)
als het een troost mag wezen, ik ga de wagen absoluut niet verknoeien met poly bumpers ofzo hoor :eek:
maar een paar pony's meer en wat geluid kan geen kwaad, toch,

PS: zal wel eerst eens kijken of ik hem gehomologeerd krijg voor België en of er na het bouwen van de garage nog wel geld is voor een catback :cheesygrin:
zit midden in renovatiewerken en een garage zetten was één van de laatste zaken maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit in het kort al gezet zal worden
(het knaagt aan mij dat ze buiten staat)

sem_maatkamp schreef:Deze EE hoort eigenlijk in een museum terecht, of bij een dealer in de showroom!


ik weet het, sta ze érg vaak te bewonderen.. niet van te dichtbij natuurlijk, anders kwijl ik op de wagen :lol:

lowflyer
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 31
Geregistreerd:
19 Aug 2013, 18:34
Woonplaats:
Belgisch limburg

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor LarsD » 20 Aug 2013, 17:12

Om ook hier even mijn mening te geven, ik heb meer respect ervoor dat hij er iets aan ''durft'' te veranderen dan dat hij hem koopt en zo houdt..

Ik ben sterk voorstander van built not bought, zoals je vaak ziet kopen mensen een auto die al af is en gaan hiermee pronken, deze jongen geeft er gewoon een kleine persoonlijke smaak aan!

Respect voor de auto maar ook voor deze jongen :like: :cheers:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
LarsD
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2689
Geregistreerd:
03 Apr 2010, 22:14
Woonplaats:
Dongen

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor lowflyer » 20 Aug 2013, 17:27

LarsD schreef:Om ook hier even mijn mening te geven, ik heb meer respect ervoor dat hij er iets aan ''durft'' te veranderen dan dat hij hem koopt en zo houdt..

Ik ben sterk voorstander van built not bought, zoals je vaak ziet kopen mensen een auto die al af is en gaan hiermee pronken, deze jongen geeft er gewoon een kleine persoonlijke smaak aan!

Respect voor de auto maar ook voor deze jongen :like: :cheers:


zoals ik al zei voor-en tegenstanders :cheesygrin:
hoewel ik ook wel fan ben van de sleeper-look (in hoeverre een EE9 sleeper kan zijn toch) wil ik er idd een persoonlijke toets aan geven..

HOEWEL: mocht ik eens een meeting bezoeken zou ik zelfs niet durven om de eer op te strijken van andermans werk!
zou er een grote plakkaat voorzetten met 'build by CyRaX ofzo, en dat meen ik écht! vet veel respect voor hem!
wou dat iedereen de nostalgische Honda's zo verwende dan zouden deze schoonheden nog alledaags te zien zijn

ik ga nu wel stoppen met op deze thread te posten, is naar mijn mening off-topic daar het om een project gaat en niet wat ik er (mogelijk) verder aan zou willen gaan veranderen
(dit topic is véél te mooi om te verkloten) :up:

lowflyer
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 31
Geregistreerd:
19 Aug 2013, 18:34
Woonplaats:
Belgisch limburg

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor CyRaX » 20 Aug 2013, 19:40

En dan ga ik als laatste:
Leslie heeft de auto van mij gekocht....dus HIJ is nu eigenaar, en heeft dus 100% recht om te doen wat hij wilt.
Ik heb een flinke tijd met Leslie gepraat, en jullie kunnen van mij aannemen dat hij een Honda liefhebber is en deze ee9 zeer goed gaat verzorgen.
Ja, ook ik zou liever zien dat ze OEM blijft, maar daar blijft het ook bij.
Als Leslie zelf beslist om een paar subtiele veranderingen te doen: go for it!

Geniet van de ee9 en zorg er goed voor :up:
Evo's....Elise's....geprepareerde fabriekswagens.....bring 'em on....

Gebruikers-avatar
CyRaX
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 962
Geregistreerd:
15 Mei 2007, 21:24
Woonplaats:
Somewhere near a VTEC engine

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor Al-X » 20 Aug 2013, 20:27

Wat Lars zegt dus, anderen hebben niet te bepalen wat er met de auto gebeurt.
Iedereen die loopt te huilen dat hij 100% OEM moet blijven: had 'm dan zelf gekocht en dat gedaan.
Als je je vrouw/vriendin een borstvergroting wilt geven omdat je (en zijzelf natuurlijk) dat wilt, doe je dat toch, en laat je het niet "omdat anderen vinden dat dat niet mooi is"?

Desalniettemin heel veel respect voor het vele werk en geld van Frank, om het een standaard auto te houden! :)

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor JDMark » 22 Aug 2013, 08:39

Al die ophef om een uitlaat en velgen? Hij spuit 'm niet flipflop hoor, Dat spul schroef je zo weer terug :')

JDMark
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 816
Geregistreerd:
07 Jun 2010, 18:02
Woonplaats:
Nederweert

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor mln » 22 Aug 2013, 09:51

Mensen bepalen te veel wat mooi is etc.

De nieuwe eigenaar mag van mij zelfs tuning bumper op gooien want auto is toch van hem.

Ieder heeft zijn eigen smaak dus gebitch is nergens voor nodig.
o

mln
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1396
Geregistreerd:
15 Jun 2009, 23:21

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor timmie426 » 26 Sep 2013, 23:05

Tuurlijk is het zonde als er dingen aan zo'n mooie originele auto veranderd worden, maar dan had hij hem maar niet moeten verkopen. Ik weet zeker dat mijn handjes toch ook weer zouden gaan kriebelen (net zoals die van ieder ander) als ik dat ding zou hebben gekocht. Wat functionele of leuke mods doen echt geen afbreuk aan de auto hoor. Dan had iemand hem maar moeten kopen en in een museum moeten zetten :biggrin:
'03 BMW 525iA Special Executive
'01 Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra

timmie426
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 165
Geregistreerd:
01 Apr 2012, 21:59
Woonplaats:
Zeist

Re: Barcelona groene Civic vtec ee9 1.6i-VT **SOLD**

Berichtdoor Bor » 27 Sep 2013, 09:34

timmie426 schreef:Tuurlijk is het zonde als er dingen aan zo'n mooie originele auto veranderd worden, maar dan had hij hem maar niet moeten verkopen. Ik weet zeker dat mijn handjes toch ook weer zouden gaan kriebelen (net zoals die van ieder ander) als ik dat ding zou hebben gekocht. Wat functionele of leuke mods doen echt geen afbreuk aan de auto hoor. Dan had iemand hem maar moeten kopen en in een museum moeten zetten :biggrin:


Wat ontzettend fijn, dat jij ook even je mening geeft na 1 maand dat deze discussie gaande was :wave1:

;) Soms heeft het geen nut om te reageren, dit is niet lullig bedoeld hoor.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

VorigeVolgende

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten
cron