FreakoRico schreef:Mooi neusje zo zeg!
Altijd kut van een door bar, handmatige ramen is drama
Ja boosted boris had het nog hier gefilmd (zie einde )
FreakoRico schreef:Mooi neusje zo zeg!
Altijd kut van een door bar, handmatige ramen is drama
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer
Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!
GoThanh schreef:stuurhuis vervangen door onbekrachtigd stuurhuis want nu stuurt het echt zwaar.. zelfs tijdens het rollen. Heb nu een bekrachtigd stuurhuis door gelust maar het stuurt nog steeds loeizwaar. Je ziet ook dat ik bij scherpe stukken het stuur doorgeef i.p.v. gewoon overdraaien
GoThanh schreef:bekrachtigd stuurhuis wat zwaarder is, ook vanwege de ratio maar ik heb laatst een EK4 op zandvoort gereden met EG onbekrachtigd stuurhuis en ik vond dat wel prima eigenlijk
kristo schreef:GoThanh schreef:stuurhuis vervangen door onbekrachtigd stuurhuis want nu stuurt het echt zwaar.. zelfs tijdens het rollen. Heb nu een bekrachtigd stuurhuis door gelust maar het stuurt nog steeds loeizwaar. Je ziet ook dat ik bij scherpe stukken het stuur doorgeef i.p.v. gewoon overdraaienGoThanh schreef:bekrachtigd stuurhuis wat zwaarder is, ook vanwege de ratio maar ik heb laatst een EK4 op zandvoort gereden met EG onbekrachtigd stuurhuis en ik vond dat wel prima eigenlijk
Bekrachtigde doorlussen maakt hen eerder zwaarder dan lichter. Wil je van het zware af dan moet je idd een ori onbekrachtigd. Maar kwestie van ratio zijn de onbekrachtigde wel langer.
Wat bedoel je met "zelfs tijdens het rollen" en 'het stuur doorgeven i.p.v. gewoon overdraaien'?
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer
Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!
FreakoRico schreef:Ik vind de auto zo qua uiterlijk echt af
(imo geen facelift conversie doen )