Hallo,
omdat ik voor mijn dagelijks vervoer een lease auto heb en de vrouw niet wil dat ik ook maar vinger wijs naar haar Jazz is er een project auto gekomen. Een collega van me reed al jaren rond in een CRX Del Sol uit 1994. Toen de koppakking en koppeling het na 233000 km begaven heeft hij hem aan mij verkocht. Samen met mijn jongere broer gaan we deze onder handen nemen. Het is plan is simpel: Clean look, berg vermogen, laag gewicht, en wegligging als een kart
Bij aankoop:
Helaas heeft de grote vriend roest ook hier toegeslagen:
De volgende zaken zullen erop komen of zijn reeds aanwezig:
Onderstel:
Schijven achter 282mm OEM nieuwe 242 klauwen
Voor 4pots HiSpec Billet klauwen met 305MM schijven
HiSpec Custom made stainless brakelines
Mintex blokken
ARP extended studs
Skunk2 LCA's achter
Toe kit achter
camber kit achter
Skunk2 camberkit voor
ITR Spec 96 (25 en 22mm) swaybars
MG ZS180 Stuurhuis
HBrace
Tanabe SUSTEC PRO coilover kit
Nieuwe lagers
Nieuwe onderstel rubbers
Nieuwe poedercoating
Onderstel planning
Toyota MR2 PS pump
ASR Brace
Password JDM 3point front strutbar
Password JDM Rear strutbar
exterieur
VTI Spoiler
Carbon motorkap
Carbon targa dakje
OEM Mistlampen
Goofy diffuser
Exterieur planning
Carbon Kofferklep
Interieur
ChargeSpeed Shark carbon Kuip stoelen
QSP Stuurtje + SnapOff
QSP Vierpunts gordel
Interieur planning
Deurpanelen opnieuw bekleden
Motorisch
K20A2 EDM 120Dkm
70MM Gasklep portmatched met de inlaat
R-Crew Header
K-Pro ECU
RyWire conversie harnas
ChaseBays motor kabelboom
Ralco RZ pulley kit incl krukas pulley
K-Tuned Fuel Rail
K-Tuned Coil Cover
K-Tuned Radiator mounts
HA-Sport Engine Mounts
Tegiwa full size rad
12inch Spall slimline FAN
Exedy OEM spec clutch
Fidanza 3.6 Flywheel
Motorisch planning
K-Tuned Electric Waterpump kit of vergelijkbaar
Helical LSD
Olie cooler
De planning was zomer 2012... helaas hebben we niet gehaald :-) Zal eerder zomer 2015 worden.