BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor crx303 » 28 Feb 2009, 20:21

Ja man.
Afbeelding

VTECTurbo.nl

Reginaldvtec schreef:En waar ik persoonlijk van baalde was dat die gozer van die groene vtec turbo z'n kap niet open deed want daar had ik graag een keertje uitgebreid naar gekeken :?

Gebruikers-avatar
crx303
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2711
Geregistreerd:
14 Okt 2005, 21:47
Woonplaats:
Noord-Holland

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor K20EJ2 » 28 Feb 2009, 22:52

crx303 schreef:We gaan niet weer dezelfde discussie voeren hoop ik?

Maar neem een Hondaperformance.nl. Ik weet nog wel dat dat opgezet werd en je er zowat voor uitgenodigd moest worden in het begin, want naast alle offtopic en laag niveau forums moest dat het high tech no nonsense forum worden van NL.
Nu staan de Hontec projecten daar ook, de offtopic is minder dan hier maar lijkt toe te nemen. Ik ben een beetje verbaasd dat de mod en admins er daar niks aan doen.
Op het Type-R forum zie ik bijna geen offtopic.

Dus hier ook niet. Regels zijn regels. Klaar. Dikke auto of niet.


:o :o Heeft dat hontec tuig de boel daar ook al lopen verzieken.....De boefjes.
Is er dan geen enkel forum meer veilig voor dat gespuis? Sjongejonge nou eh ::(
Ze zijn wel de bron van alle ellende in forumland of niet.

Gebruikers-avatar
K20EJ2
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1312
Geregistreerd:
18 Nov 2006, 14:03

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor THA_JUP » 26 Feb 2010, 18:33

:( hmm moet ik men project weer op nieuw opstellen. :(
B18C is not just a code

THA_JUP
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 403
Geregistreerd:
10 Sep 2009, 18:59

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor THA_JUP » 26 Feb 2010, 18:34

THA_JUP schreef::( hmm moet ik men project weer op nieuw opstellen. :(


oneee hij staat er nog "KIJKEN" ikke beetje blind aant worden denk. :up:
B18C is not just a code

THA_JUP
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 403
Geregistreerd:
10 Sep 2009, 18:59

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor Leonard » 26 Feb 2010, 18:41

Stephan schreef:
zanthrax schreef:offtopic = sfeer = belangrijk


K H K 2005 dat was pas gezellig en toch informatie tussen de offtopic door.


2X

Gebruikers-avatar
Leonard
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 817
Geregistreerd:
05 Aug 2005, 09:22
Woonplaats:
Aalsmeer

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor mielko » 20 Mrt 2010, 22:14

Ik wilde voorzichtig een balletje opgooien,
Maar ik begin mij wat te ergeren aan de vele "projecten" .Ik zie steeds meer nieuwe komen,maar veel startende,en mogelijke projecten.
Ik vind het prachtig om te lezen wat mensen al GEDAAN hebben,veel info en plaatjes.daarom goed dat dit onderdeel in het forum zit.
In wie is wie kijk ik weinig,vanwege elle lange offtopics en mogelijke veranderingen,dit "projecten gedeelte "zou lekker hoog info en project gehalte moeten zijn.
Kan en mag er misschien iets meer ingegrepen worden door de forum moderators

Ik wil mensen met beginnende projecten niet voor de kop stoten,maar zouden jullie dan iets mooiere start topics willen maken.Veel tech! Veel plaatjes

Zo,mn hart gelucht :)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor hardcorehonda » 14 Mei 2010, 20:16

crx303 schreef:We gaan niet weer dezelfde discussie voeren hoop ik?

Maar neem een Hondaperformance.nl. Ik weet nog wel dat dat opgezet werd en je er zowat voor uitgenodigd moest worden in het begin, want naast alle offtopic en laag niveau forums moest dat het high tech no nonsense forum worden van NL.

Nu staan de Hontec projecten daar ook, de offtopic is minder dan hier maar lijkt toe te nemen. Ik ben een beetje verbaasd dat de mod en admins er daar niks aan doen.
Op het Type-R forum zie ik bijna geen offtopic.

Dus hier ook niet. Regels zijn regels. Klaar. Dikke auto of niet.


Ik wil er na 1,5 jaar nog wel een reactie op geven.

Hondaperformance is en blijft een technisch forum.
Wellicht gaat dit zeer arrogant overkomen, maar ik zie het forum als Rode performance draad die door alle honda clubs heen loopt.
Van elke club/click en/of forum zitten er bij ons ook mensen die allemaal komen met dezelfde reden.
Niets meer... niets minder... vandaar de eerste opzet met een lage drempel en toegankelijk voor iedereen en elk bedrijf/tuner.

Nu 5 jaar na dato is de druk een beetje van de ketel af en wordt het forum vaak aleen nog gebruikt als naslag werk en soms als "laatste" hoop (als men er ergens anders niet meer uitkomt.
Door de afgenomen drukte en de stijgende leeftijd van veel van onze leden is er nu wat meer plek voor onnozel offtopic/gezelligheid.

Ikzelf neem mezelf ook niet meer zo serieus als 5 jaar geleden en zie alles een beetje met een glimlach aan op de achtergrond.
En zo zijn er nog wel meer van de "oudegarde".. Waarbij het gelijk hebben en het het overdreven anale serieus zijn niet belangrijk is.

De intenties zijn goed.... de hulpvaardigheid ook en de projecten zijn er niet minder serieus om.. het kan alleen wat meer met een glimlach.
Ik denk dat die omslag hier ook nog wel gaat plaatsvinden...
Met de vuist op tafel een club/forum laten draaien wordt uiteindelijk de doodsteek.....

hardcorehonda
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1631
Geregistreerd:
17 Mei 2005, 19:09
Woonplaats:
regio rotterdam

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor ee8 » 14 Mei 2010, 21:12

hardcorehonda schreef:
crx303 schreef:We gaan niet weer dezelfde discussie voeren hoop ik?

Maar neem een Hondaperformance.nl. Ik weet nog wel dat dat opgezet werd en je er zowat voor uitgenodigd moest worden in het begin, want naast alle offtopic en laag niveau forums moest dat het high tech no nonsense forum worden van NL.

Nu staan de Hontec projecten daar ook, de offtopic is minder dan hier maar lijkt toe te nemen. Ik ben een beetje verbaasd dat de mod en admins er daar niks aan doen.
Op het Type-R forum zie ik bijna geen offtopic.

Dus hier ook niet. Regels zijn regels. Klaar. Dikke auto of niet.


Ik wil er na 1,5 jaar nog wel een reactie op geven.

Hondaperformance is en blijft een technisch forum.
Wellicht gaat dit zeer arrogant overkomen, maar ik zie het forum als Rode performance draad die door alle honda clubs heen loopt.
Van elke club/click en/of forum zitten er bij ons ook mensen die allemaal komen met dezelfde reden.
Niets meer... niets minder... vandaar de eerste opzet met een lage drempel en toegankelijk voor iedereen en elk bedrijf/tuner.

Nu 5 jaar na dato is de druk een beetje van de ketel af en wordt het forum vaak aleen nog gebruikt als naslag werk en soms als "laatste" hoop (als men er ergens anders niet meer uitkomt.
Door de afgenomen drukte en de stijgende leeftijd van veel van onze leden is er nu wat meer plek voor onnozel offtopic/gezelligheid.

Ikzelf neem mezelf ook niet meer zo serieus als 5 jaar geleden en zie alles een beetje met een glimlach aan op de achtergrond.
En zo zijn er nog wel meer van de "oudegarde".. Waarbij het gelijk hebben en het het overdreven anale serieus zijn niet belangrijk is.

De intenties zijn goed.... de hulpvaardigheid ook en de projecten zijn er niet minder serieus om.. het kan alleen wat meer met een glimlach.
Ik denk dat die omslag hier ook nog wel gaat plaatsvinden...
Met de vuist op tafel een club/forum laten draaien wordt uiteindelijk de doodsteek.....


homo..
Sebastix schreef:
ee8 schreef:en over welkom terug, bevalt me wel weer hier, zal ik mijn projectentopic terugplaatsen?

:cry:


Afbeelding

Gebruikers-avatar
ee8
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2054
Geregistreerd:
15 Aug 2005, 17:50
Woonplaats:
Midden Nederland

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor MK1 » 14 Mei 2010, 21:25

ik pak ff een biertje.......

MK1
 

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor D-Rex » 14 Mei 2010, 21:26

:hihi:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
D-Rex
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1627
Geregistreerd:
16 Apr 2005, 23:27
Woonplaats:
het zonnige Zuiden

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor Sebastix » 16 Mei 2010, 20:23

Het eerste projectopic is in het leven geroepen ergens halverwege 2007. Dat is dus bijna meer dan drie jaar geleden en inmiddels kunnen we nu ook evalueren en daaruit concluderen dat de regels zeker niet voor een terugloop van bezoekers zorgen op dit forum. Nee; het is een stabiele stijgende lijn van mensen die het forum bekijken. Statistieken wijzen ook uit dat sinds hier de regels strenger worden gehanteerd dit ook heeft geresulteerd in meer bezoeken aan de projecten. Als dit niet het geval geweest zou zijn, dan hadden wij in die tussentijd allang de regels aangepast.

Op een langer termijn draait het uiteindelijk om relevantie van de informatie door de leden wordt gegeven en wordt gedeeld met elkaar; dit is de essentie van het forum en juist om die reden leest hier iedereen graag dingen waar men iets van kan leren. Natuurlijk gebeurt dat met een glimlach en met de nodige fun; maar het slaat al te snel door in irrelevante informatie. En daarvoor moet je waken (en daar ligt dan ook de taak bij de beheerders van het forum). Offtopic (irrelevante informatie) werkt alleen op korte termijn en is op langer termijn niets minder of meer dan ruis.

Civic Club Holland is trots op haar projecten forum en vooral trots op de leden die dit mogelijk maken en alle informatie willen delen; hier kunnen we allemaal als Honda enthousiasteling beter van worden. We zijn er ook ons van bewust dat er meer en meer behoefte is aan dergelijke informatie en daarom zijn we ook hard bezig om het algehele projecten forum naar een hoger niveau te tillen door middel van een aangepast platform tov het huidige.

Dus wordt vervolgd! Uiteraard staan we ten alle tijden open voor gezonde feedback (dwz met een argumentatie). As we speak staat er ook een online formulier waarin je kort en anoniem kunt zeggen wat je van het forum vind in het algemeen: viewtopic.php?p=696999&f=40#p696999
WIP: https://civic.sebastix.com - https://sebastix.nl
Honda Civic 1999 Takata Racing Benelux - work in progress

Gebruikers-avatar
Sebastix
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5150
Geregistreerd:
18 Mei 2005, 10:06

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor jeffie87 » 21 Jun 2010, 17:02

ik vind juist de project topics zo mooi op cch!
hier kan het en heel uitgebreid ook!
lekker houden zo naar mijn mening :up:
Honda|Community|Nederland
Afbeelding
Honda Civic EJ9 Milano Red

Gebruikers-avatar
jeffie87
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1220
Geregistreerd:
01 Mei 2009, 22:59
Woonplaats:
Zaandam

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor civic-project-Q » 03 Okt 2010, 14:59

Ik zat laatst op een amerikaanse forum en daar hadden ze natuurlijk ook een projecten pagina.
Dit was alleen heel overzichtelijk ingedeeld op type. Misschien is dat voor hier ook wel een idee om het overzichtelijk te maken.
project topic voor alleen show en shine, time attack, civic van bj xx tot xx etc.. en apart een project topic voor alle niet honda merken.
Zo hou je toch alle projecten in the air en het wordt nog eens overzichtelijk ook:)

civic-project-Q
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 44
Geregistreerd:
21 Dec 2008, 15:35

Re: BELANGRIJK PROJECTEN TOPICS!!!!

Berichtdoor Big Bertha » 10 Nov 2010, 21:27

idd...... alleen dat we hier geen 10.000 lopende projecten hebben maakt het mischien wat overbodig.
er zijn nu denk ik hooguit 10 topics in projecten waar regelmatig word gepost dus overzichtelijk genoeg lijkt me.

Gebruikers-avatar
Big Bertha
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1465
Geregistreerd:
25 Jun 2008, 22:07
Woonplaats:
024

Vorige

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten
cron