bregje schreef:Waar heb je die kvs vandaan? Heb zelf ook altijd ruzie met mijn kvs tempmeter. In gedachten duw ik hem altijd naar beneden met mijn evil Sheldon cooper blik maar die boef blijft maar omhoog kruipen...
Bij Maarten van Behr Automotive via Millers Oil Benelux
Meest recente update: Koyorad radiator met een coredikte van 53mm (scheelt zo'n 20-25 graden tov goedkope merkloos alu radiator)
Tijd voor wat recente kiekjes:
Laatst gewijzigd door Sebastix op 12 Aug 2013, 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Al-X schreef:Lijkt op een aansluiting waar eigenlijk een BOV op kon, ook aan het lasbochtje erop te zien. Weet wel dat het afgedopt is nu (is namelijk mijn foto )
Klopt helemaal. Op deze plek zat eerst een andere BOV voordat die van GoFastBits erop kwam (en die paste daar niet op, dus dat hebben we anders opgelost).
Ja hoor, daily gaat door weer, wind, regen, sneeuw etc. Woon voorlopig hier in een bouwstraat met flinke gaten, dus zelfs voor offroad gaat het prima
Geen Time Attack, maar een rally shot van afgelopen zomer
Dit was tijdens de GTC City Race in Etten-Leur
en afgelopen Time Attack op de testdag zaterdag nog een daar-had-ik-ook-wat-geluk momentje:
Sloeg net in de begrenzer op het moment dat je auto flink lift op dat punt = weg achterkant. Normaal lift ik daar net iets met mijn gas voor het hoogste punt, zodat ik wél volgas over de bult heen kan om daarna laat en hard te remmen aan de binnenkant voordat ik instuur het Scheivlak op.
Zo, alweer tijdje geleden dat ik hier wat updates heb neergezet. Tov vorig jaar, hebben we eindelijk de stock D14 onderblok geswapt naar de gebouwde D16Z6 onderblok met de volgende specs:
Cilinderkop is nog altijd mijn D14Z1 kop, alleen hebben we nu wel de inlaat- en uitlaatpoorten geflowed en gepoort.
Alle motorische werkzaamheden zijn uitgevoerd door Deckers Motorenrevisie. Afstellen op dezelfde hoeveelheid druk (0.7 bar / 10 psi) als vorig jaar maakt de motor nu 242,8pk / 247,5Nm @ 7700 rpm. Begrenzer is nu gezet op 8000rpm.
Er zit ook een prachtige Takata livery op dankzij Stickerdump
In de Time Attack rij ik nu in de Super-Pro street klasse. Welliswaar rij ik nog achterin het veld, maar op deze manier daag ik mezelf en de auto uit om daar de secondes te winnen om uiteindelijk een keer in de top mee te kunnen doen op langere termijn. Het winnen van secondes wordt steeds lastiger Gelukkig is er nog redelijk veel te winnen in de setup kwa aerodynamica en gewicht van de auto (en we kunnen uiteraard ook de turbo druk verhogen voor meer vermogen).