Koplampen Honda Civic EP2

Alle algemene zaken worden hier besproken

Koplampen Honda Civic EP2

Berichtdoor Honda026 » 21 Dec 2017, 19:21

De koplampen van mijn EP2 zijn voorzien van H1 lampen. Deze zitten met een verloopstuk vast aan een stekker. Het vervangen van deze lampen is een k*klus en ze gaan regelmatig stuk. Graag zou ik LED lampen willen of Xenon (HDI). Ik weet dat de EP3 geproduceerd is met Xenon (als optie). De Honda dealer (Wesselink Apeldoorn) adviseerde mij echter LED. Deze kunnen zij voor 250,- euro inbouwen (mag ik niet zelf doen van ze......).

Mijn vragen:
Heeft iemand ervaring met het achteraf inbouwen van originele Honda Xenon verlichting? Zijn deze lampen lastig te vinden en kan je ze zelf inbouwen? Heeft het een goede levensduur?

Weet iemand welk merk LED-verlichting Honda als aftermarket levert?

Honda026
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
08 Okt 2017, 19:52

Re: Koplampen Honda Civic EP2

Berichtdoor maddox » 22 Dec 2017, 09:31

ik heb aftermarket led besteld voor mijn ep1.

Afgelopen maand dezelfde set in een ep2 gebouwd en het is was plug en play ( set koste wel 140 ).
H1 stekkers zitten aan de led lampen vast en ik had geen balast nodig aangezien de ep geen canbus had.
Met een kleine 45 minuten inbouwen zaten ze erin.
Af laten stellen en klaar.

In januari wordt bij deze ep ook het groot licht gedaan en tegelijk bouw ik mijn dim en grootlicht om naar led.

maddox
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 87
Geregistreerd:
28 Jul 2009, 08:41
Woonplaats:
heerlen

Re: Koplampen Honda Civic EP2

Berichtdoor Honda026 » 22 Dec 2017, 09:39

Van welk merk heb je een set en is het beeld goed? Is dit ook de set die Honda aanbiedt? Is het toegestaan dat je grote licht halogeen is en je dimlicht LED?

Honda026
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
08 Okt 2017, 19:52


Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten
cron