ger[ej9] schreef:Ik weet niet of het hier hoort of bij de klaagmuur.. Maar ook iets wat echt een honda kwaaltje is. En zoals de titel zegt, ook dagelijks. ja dagelijks. Erg is dat het niets te maken heeft met de auto zelf.
Is dat als je een honda rijdt, denkt iedereen dat je klaar bent om te gaan racen. bij elk stoplicht.
Een meestal is het zo'n sjonnie in opels/vag/etc die net zijn rijbewijs heb gehaald, en met zn 4en allemaal jongens handjes vasthouden en niet vergeten de neppe gucci petje.
Ik heb wel een uitlaat die zo gaaf klinken alsof ik een ferrari rijdt, maar neeuj, ik heb geen zin in racen na een dag van 7 tot 7 op werk te hebben geouwehoert op honda forumwerkt .
Vooral niet met mn lpg auto.
Yoshi schreef:Elke auto heeft een "sport" knop!
Bij mijn auto is het m'n rechtervoet .
Dylan_RS schreef:..die *oud wijf* dikke bmw! *oud wijf uit* op de baan naar rechts... Hoe dan?
Kevinio schreef:Dylan_RS schreef:..die *oud wijf* dikke bmw! *oud wijf uit* op de baan naar rechts... Hoe dan?
Kan iemand dit vertalen? BVD!
ger[ej9] schreef:Ik weet niet of het hier hoort of bij de klaagmuur.. Maar ook iets wat echt een honda kwaaltje is. En zoals de titel zegt, ook dagelijks. ja dagelijks. Erg is dat het niets te maken heeft met de auto zelf.
Is dat als je een honda rijdt, denkt iedereen dat je klaar bent om te gaan racen. bij elk stoplicht.
Een meestal is het zo'n sjonnie in opels/vag/etc die net zijn rijbewijs heb gehaald, en met zn 4en allemaal jongens handjes vasthouden en niet vergeten de neppe gucci petje.
Ik heb wel een uitlaat die zo gaaf klinken alsof ik een ferrari rijdt, maar neeuj, ik heb geen zin in racen na een dag van 7 tot 7 op werk te hebben geouwehoert op honda forumwerkt .
Vooral niet met mn lpg auto.
D-Per4mance schreef:ger[ej9] schreef:Ik weet niet of het hier hoort of bij de klaagmuur.. Maar ook iets wat echt een honda kwaaltje is. En zoals de titel zegt, ook dagelijks. ja dagelijks. Erg is dat het niets te maken heeft met de auto zelf.
Is dat als je een honda rijdt, denkt iedereen dat je klaar bent om te gaan racen. bij elk stoplicht.
Een meestal is het zo'n sjonnie in opels/vag/etc die net zijn rijbewijs heb gehaald, en met zn 4en allemaal jongens handjes vasthouden en niet vergeten de neppe gucci petje.
Ik heb wel een uitlaat die zo gaaf klinken alsof ik een ferrari rijdt, maar neeuj, ik heb geen zin in racen na een dag van 7 tot 7 op werk te hebben geouwehoert op honda forumwerkt .
Vooral niet met mn lpg auto.
Heel bekend! ga je 's ochtends naar je werk, nog half in slaap, blok nog koud, trekt een Prius met wielspin naast je op omdat hij denkt dat je wilt straatracen met je witte velgen en rioolpijp... Nu doe ik sowieso eigenlijk nooit aan sprintjes. Vind ik zonde van de aandrijflijn.
Enige uitzondering was die trieste 98er Clio 1.2 laatst (fijn dat ze dat op de stootstrip plakken bij Renault, weet je tenminste of hij snel is). Bij het eerste stoplicht had ik niks door dus hij vol met wielspin weg, ik op mijn dooie gemak. Bij het volgende stoplicht mee getrokken met zijn snelheid tot 5500rpm in de 2 (makkelijk bij te houden). Toen het gas gevloerd, vanaf 5500rpm in de 2 is die D16 echt snel met die D13 bak. Toen ik naar 3 schakelde was ik 5 auto lengtes weg en die Clio heb ik nooit meer gezien... Bleef opeens keurig achter me hangen.
Alyssa schreef:Heb ook wel het gevoel dat mijn benzinemeter niet helemaal actueel is. Vaak rijd ik op de eerste helft van de tank 300 km en daarna is de tweede helft binnen de volgende 100 km op.
Terug naar Algemene Honda zaken