Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Overzicht van alle meetings en evenementen

Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor Alyssa » 24 Apr 2018, 12:38

Afbeelding

Het eerste weekend evenement van HondaFest staat op de agenda! Een weekend gevuld met spectaculaire activiteiten, zoals een Honda Drag Night en een feestavond op zaterdagavond! Beleef HondaFest Weekend samen met je vrienden en kampeer op het kampeerterrein op Race Park Meppen. Houd zaterdag 26 en zondag 27 mei vrij, want HondaFest Weekend wil je niet missen!

Evenement informatie
Wat: HondaFest Weekend
Wanneer: 26 en 27 mei 2018
Waar: Race Park Meppen
Tijden: van zaterdag 10.00 tot zondag 17.00 uur
Meer informatie: HondaFest website

Honda EG Exclusive
De Honda EG werd in 1991 geïntroduceerd en is de afgelopen jaren in populariteit gestegen. Zeker ook, omdat deze Honda Civic vaak wordt verbouwd tot circuit auto. Rijd jij in een Honda Civic EG? Meld je dan zeker aan voor dit EG thema tijdens HondaFest Weekend. Hoeveel EG rijders kunnen wij bij elkaar krijgen?

Honda Type R Reunion
Gaat jouw hart sneller kloppen van een Honda Type R? Dan kan jij je geluk op in Meppen, aangezien de Type R Reunion opnieuw als thema op de paddock terug te vinden zal zijn. Ben jij erbij met je eigen Type R? Alle originele Type R modellen zijn welkom.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

NSX Gathering
In de ogen van vele Honda liefhebbers, blijft dit toch echt de ultieme droom: de Honda NSX. Terug van weggeweest is de Honda NSX Gathering. Bewonder deze bijzondere modellen op de paddock, of op het circuit, tijdens de speciale Honda NSX sessie.

Weekendtickets online verkrijgbaar
Kun jij niet wachten tot het 26 mei is? Bestel dan jouw ticket(s) in de voorverkoop en verzeker jezelf van een weekend vol Honda activiteiten. Tickets zijn online met korting verkrijgbaar. Bestel je twee of meer tickets, krijg je een gratis HondaFest goodie meegestuurd. Let op, er is een beperkt aantal weekend tickets beschikbaar. Bestel je tickets in de HondaFest webshop.

Afbeelding
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor Kevinio » 23 Mei 2018, 14:11

We hebben inmiddels een aardige groep mensen die bij ons op de camping spot komen te staan en op onze paddock stand, wie is er nog meer voor in?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 23 Mei 2018, 19:49

Kevinio schreef:We hebben inmiddels een aardige groep mensen die bij ons op de camping spot komen te staan en op onze paddock stand, wie is er nog meer voor in?



:up: :cheers: 8)
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor mike1998 » 23 Mei 2018, 20:06

Ik had al een individuele paddock kaart, maar als er toevallig nog plek is lijkt het me wel gezellig om bij jullie te komen staan!
Wel zal ik 1 circuit sessie doen, maar dit is geen probleem neem ik aan?
Ik hoor het wel :like:
Civic EJ1 - D16Z9 Verkocht
Civic EP3 - K20A2 Huidig

mike1998
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 52
Geregistreerd:
27 Apr 2015, 18:18

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor Kevinio » 24 Mei 2018, 07:45

Stuur mij anders even een berichtje, dan kan ik je een HCN paddockkaart toesturen.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor chris1144 » 24 Mei 2018, 23:43

Mocht er nog plek zijn voor een type 1 crx wil ik ook nog wel aanwezig zijn zondags
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

Re: Eerste HondaFest Weekend - 26/27 mei - Race Park Meppen

Berichtdoor toxicshit » 25 Mei 2018, 09:18

veel plezier allemaal!

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen


Terug naar Meetings en evenementen



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron