HondaFest - 22 mei 2016 - Venlo

HondaFest - 22 mei 2016 - Venlo

Berichtdoor Alyssa » 04 Apr 2016, 16:56

Afbeelding

Wat: HondaFest 2016
Wanneer: 22 mei 2016
Tijden: 09:30 - 17:30
Waar: Trafficport te Venlo (NL)
Website: http://www.hondafest.eu

In 2016 vindt HondaFest, Europa’s grootste Honda evenement, twee keer plaats. De eerste editie zal op 22 mei opnieuw op Trafficport in Venlo plaatsvinden. Een tweede editie dit seizoen, genaamd HondaFest part II, vindt plaats op 25 september in Evenementenhal Venray. Met een totale indoor oppervlakte van 11.000 m2 en een buitenterrein voor nog eens 1.000 Honda’s, belooft dit een spectaculair evenement te worden.
Onderstaand vindt je de informatie met betrekking tot de eerste editie in Venlo.

Type R Reunion
Elke Honda rijder kan een Type R waarderen, het geeft het model vaak net dat beetje meer. Vandaar dat ervoor gekozen is om juist deze modellen tijdens de editie in Venlo uit te lichten. Tijdens de Honda Type R Reunion zijn alle originele Type R modellen welkom. Hoeveel kunnen wij er verzamelen op 22 mei?

Accord Nation
Een van de ruimere Honda modellen, is de Honda Accord. Sinds 1976 een zeer gewaardeerd model en daarmee beleefd de Accord dit jaar haar 40 jarig jubileum. Inmiddels vele generaties verder, behoort dit sportieve model nog steeds onder de favorieten en vandaar dat wij er een thema aan wijden: meld je aan voor het Accord Nation tijdens HondaFest.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

EBC Brakes Kickdown Competition
Een terugkerende activiteit op Trafficport is de EBC Brakes Kickdown Competition, een actief onderdeel dat in 2015 geïntroduceerd is. Deelnemers dienen zo snel mogelijk naar een afgezet vak te accelereren, waarna zij precies in dit vak dienen te stoppen. Het gaat bij dit onderdeel dus niet alleen om hoe snel je auto is, ook het inschatten van de remweg is zeer belangrijk. Niet alleen leuk, maar ook nog eens leerzaam. Deelname aan dit onderdeel is gratis, dus schrijf je snel in.

Race & Rally
Het Race & Rally thema is nieuw tijdens HondaFest en biedt plaats aan juist die Honda rijder, die zijn Honda compleet onder handen heeft genomen. Rijd jij in een Honda die volledig gebouwd is voor het circuit en/of het rally rijden? Meld je dan snel aan en wie weet wordt jij geselecteerd voor dit exclusieve thema.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ultra Racing Handling Course
Het inmiddels bekende onderdeel is de Ultra Racing Handling Course. Dit is een slalomcompetitie waarbij de deelnemer het parcours zo snel, maar ook zo foutloos mogelijk dient af te leggen. Dit onderdeel is interessant voor zowel de professional als de beginnende rijder, iedereen kan hieraan meedoen. Voor meer informatie, verwijzen wij je naar de website. Aanmelden is al mogelijk.

Show & Shine
Een onderdeel dat ieder jaar terugkeert, is de Show & Shine competitie. Hierbij kunnen deelnemers hun auto’s laten keuren door een jury, waarna zij kans maken op een van de vele prijzen. Elk jaar kent de Show & Shine verschillende categorieën. Deelname is gratis, dus meld je snel aan.

Tickets bestellen als club
Dit jaar is het voor clubs nóg aantrekkelijker om vooraf tickets te bestellen. Wanneer er in één keer 20 tickets besteld worden, krijg je nog eens
€ 15,- korting op de totale bestelling! Tickets kunnen worden besteld in de ticketshop: http://www.gt-events.nl/nl/ticketshop/tickets-evenementen-2016/tickets-hondafest-venlo-2016

Afbeelding
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: HondaFest - 22 mei 2016 - Venlo

Berichtdoor Alyssa » 04 Apr 2016, 17:04

FAQ HondaFest
Hoe meld ik mij via HCN aan voor HondaFest?

Meld je aan in het volgende topic: http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=258&t=84282&p=1302037#p1302037
Je zal dan vanzelf worden toegevoegd op de lijst.
Moet ik iets bijdragen aan HCN voor deelname?

Nee, deelname via HCN is geheel gratis. Wel dien je zelf nog tickets voor HondaFest te bestellen of aan de kassa te kopen. Dit kan vooraf via de ticketshop of aan de kassa van het evenement zelf.
De vernieuwde ticketshop vind je hier: http://www.gt-events.nl/nl/ticketshop/tickets-evenementen-2016/tickets-hondafest-venlo-2016
Hoe kom ik aan een paddockkaart?

Wanneer het terrein is ingedeeld en de plekken bekend zijn, krijgen alle clubs een paddockkaart. De paddockkaart voor leden van HCN zal in het aanmeldtopic geplaatst worden, zodat deze gedownload en geprint kan worden.
Kan ik ook nog bij HCN staan als ik niet vooraf ben aangemeld?

Zolang we plek hebben, kan ieder forumlid zich aansluiten. De grootte van de plek wordt gebaseerd op het aantal aanmeldingen vooraf, dus we raden iedereen aan zich wel van te voren aan te melden. Mocht je onverwachts niet aanwezig kunnen zijn, is dat geen probleem. Je aanmelding brengt geen verplichtingen met zich mee.
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: HondaFest - 22 mei 2016 - Venlo

Berichtdoor Nasty » 16 Mei 2016, 20:57

Tickets, krijg je die opgestuurd naar je postadres of via mail? Ik heb mijne aangekocht en betaald maar heb nog nergens iets ontvangen
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*
* 2014 (CBR) Honda CBR125R *current*

Gebruikers-avatar
Nasty
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2278
Geregistreerd:
20 Jan 2007, 09:31
Woonplaats:
België

Re: HondaFest - 22 mei 2016 - Venlo

Berichtdoor Suurbier91 » 17 Mei 2016, 15:13

Je krijgt ze thuis gestuurd! Ik zou even contact opnemen met GT Events voordat je je tickets mis loopt
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle


Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten
cron