Wangan Warriors End of Year Meet 2015

Wangan Warriors End of Year Meet 2015

Berichtdoor zerofoxmedia » 08 Dec 2015, 15:55

Omdat dit topic er nog niet was heb ik maar besloten om dit even aan te maken.

Hoewel het best fris was met tussendoor een klein hagelbuitje, vond ik het persoonlijk een leuke meeting. Wel jammer dat sommige leuke auto's naar achteren werden gestuurd, maar je kan niet alles hebben. Ook was het de eerste keer op een nieuwe locatie waar wellicht aan moeten worden gewend, maar al met al vond ik het een topmeeting met nette wagens en een prettige sfeer!

Aangezien ik als oprichter van Zero Fox nog geen materiaal had, was dit ook voor mij een ideale gelegenheid om mijn lifestyle blog op te starten met twee clips:





Persoonlijk ben ik wat minder trots op de tweede clip, maar had nog best wat clips over en op deze manier kon ik wat wagens showen die ik in het eerste deel niet had :) De kwaliteit van de filmpjes zal met de tijd natuurlijk wel verbeterd worden (beter apparatuur, meer ervaring en hopelijk een beter programma om mee te editten).

Maar daar gaat het verder niet over :D

Laat hier je filmpjes en foto's maar zien, je ervaringen met de meet en wat goed was of beter kon. Ik weet niet of iemand van WW hier meekijkt, maar wellicht kunnen ze er wat mee :doze:
ZEROFOXMEDIA


zerofoxmedia
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 333
Geregistreerd:
06 Dec 2015, 19:53
Woonplaats:
Alles-kan-land

Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
cron