HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober!

Berichtdoor FreakoRico » 10 Okt 2015, 16:25

Succes en veel plezier heren! 8)

Kan er helaas niet bij zijn... :doze:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober!

Berichtdoor Patak » 11 Okt 2015, 00:24

Mijn excuus, zonde voor mijzelf, ongelofelijk dom. Voel dit echt zwaar zitten.
Next time better.
Hoop dat jullie een toffe dag gehad hebben!
Honda Civic EJ6 Coupe 98' - Rekt
Honda Civic ED6 Hatchback 91' - Projectcar
Honda Integra JDM DC2 Type'R 9 Rekt/Sold

Function over fashion'

Gebruikers-avatar
Patak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 793
Geregistreerd:
09 Nov 2014, 20:29
Woonplaats:
Breda

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober!

Berichtdoor Boes16A2 » 11 Okt 2015, 08:53

Ja t was heel tof, 23e en 31e geworden als ik me niet vergis. Heel geef om te doen en zeker voor herhaling vatbaar. Fotos zullen nog wel volgen. :like:
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Kevinio » 12 Okt 2015, 06:28

Het was zeker een top dag! :up: Heerlijk om al die reacties te zien toen iedereen uitstapte: dit is wel even wat anders dan een 12 minuten sessie. :D En dat er nog een hoop te leren valt qua stuurmanskunsten, ook al ligt het merendeel toch aan de kart. :roll:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Boes16A2 » 12 Okt 2015, 07:49

en iedereen die opgelucht was toen de organisatie ook eindelijk eens aan kwam nadat de inschrijving al geregeld was ;)

benieuwd naar beeld materiaal. verschijnt dat op de site of krijg je dat via e-mail door?
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Bor » 12 Okt 2015, 08:00

Ik heb gisteren al een mailtje gehad met de tijden en foto's. Paar staan er al in mijn w=w. Film materiaal heb ik nog niet gezien.

Maar het was echt een hele toffe dag idd. :up: Volgend jaar weer!

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Kevinio » 12 Okt 2015, 09:04

Boes16A2 schreef:en iedereen die opgelucht was toen de organisatie ook eindelijk eens aan kwam nadat de inschrijving al geregeld was ;)

benieuwd naar beeld materiaal. verschijnt dat op de site of krijg je dat via e-mail door?


Dan kan je zien dat het organisatorisch zeer goed geregeld was, gezien het zelfs zonder organisator vlekkeloos verliep. 8)

Foto's zijn hier te vinden: http://www.kartbaanberghem.nl/default.a ... index.html

En komen ook per mail.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor D-Per4mance » 12 Okt 2015, 11:51

Was een zeer geslaagde dag!

Goed gas gegeven met team HCN Limbabwe!

Wes, Dave, Jos en ik hadden de baan nog nooit gezien. Dus besloten de kwalificatie op te offeren en iedereen even 3 rondjes te laten verkennen. Tijdens de qualificatie er al 2x af gegaan op 3 rondjes. 1x door eigen stommigheid (met 80 op een hairpin aankomen en denken dat dat zonder remmen kan) en 1x kneiterhard eraf einde rechte stuk door een langzamere die me aantikte, mooie 360 en net voor de muur in het gras gestopt. Kwalificatie prestatie was dus ook niet om over naar huis te schrijven. Stonden iets van 36e van de 45e bij de start.
Vervolgens tijdens de race "Opa" laten starten (onder het motto die neemt het minste risico). Jos deed vervolgens goede zaken en reed van een 36e naar een 24e plaats. Bij de eerste rijderswissel Dave erin. Helaas een keer extra binnen moeten komen om te tanken. Daardoor lagen we 33e, net achter team HCN HEM6. Dave was lekker plaatsen goed aan het maken toen hij op het rechte stuk er kneiterhard af getikt werd. Vol achterstevoren de banden in en uiteraard weer wat plaatsen verloren. Ondanks de crash ging Dave weer vooruit in de stand. Uiteindelijk bracht hij hem als 29e weer binnen.
Vervolgens was het de beurt aan Wes China. Rustig beginnen komt niet in zijn boekje voor. Vrijwel vanaf de eerste ronde reed hij keurige 1:04's met op het eind zelfs een paar 1:03's. Inmiddels lagen we 28e.
Daarna was het mijn beurt om de eer te verdedigen en de race uit te rijden. Geluk met de 2e tankstop, daardoor meteen een plaats goed gemaakt. De eerste 5 rondjes van mijn stint gebruikt om de baan nog wat te leren kennen. Vervolgens flink op het gas gegaan. Die lol was van korte duur. Op 8 rondjes tijd 5x eraf getikt. 2x doordat een hele groep op elkaar ketste, 1x door een snellere die ik mooi ruimte gaf maar die het toch nodig vond mij eraf te raggen, 1x door een die me niet had gezien toen ik hem inhaald en de laatste keer doordat iemand de deur compleet dichtgooide terwijl ik er al naast zat. Daarmee de, met de vlotte tankstop, gewonnen plaats weer kwijt.
Toen er maar eens echt goed voor gaan zitten. BMI 14 blijkt een prima recept voor heel veel snelheid op het rechte stuk. Echt een heerlijke actie toen ik hard inliep op een voorligger op het rechte stuk. Ik kon hem ernaast zetten in de supersnelle knik op het einde van het rechte stuk, maar aan de binnenkant zou hij me er vrijwel zeker vanaf getikt hebben. Keer diep adem gehaald en hem er vol buitenom langs gezet, max verstappen style. vervolgens haalde ik de volgende bocht echt maar net, maar ik was er wel langs, lekker!
Inmiddels zat de gang er echt lekker in. Rondje 1:02 eruit weten te wringen, wat de snelste ronde van de HCN teams was. Uiteindelijk toch nog aardig wat goed gemaakt en op een 23e plek geeindigd. We hadden ook gewoon echt een prima team, met 4 rijders die aardig de gang erin hadden.
Team Limbabwe was hier zeer tevreden mee. In een veld van 45 teams halverwegen eindigen op een totaal onbekende baan is best een aardige prestatie. Daarbij was ons voornaamste doel het andere HCN team achter ons te houden. Dus doel bereikt!

Ik was wel bont en blauw na de race, met wat schaafwonden van het heen en weer stuiteren in de kart en van een paar klappers. Gelukkig voel je dat pas de dag erna.

Wanneer weer? Ik heb de smaak te pakken!
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Bor » 12 Okt 2015, 12:33

Mooi verslag Fer! Ja links en rechts waren er flink wat pittige crashes, gelukkig zonder verdere gevolgen. Heb 1 kart binnen zien komen welke echt niet verder kon omdat zijn linker achterwiel onder 30 graden stond ten opzichte van de as :emo:')

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Boes16A2 » 12 Okt 2015, 12:56

dat team had ook de pechvogel priijs gekregen volgens mij.

ja t was leuk tactieken bedenken en raceteampje spelen :), maar uiteindelijk zijn een aantal externe factoren (tanken, gedrag andere rijders) bijna net zo van invloed op de eindstand.

Ik had in t 5e rondje 4 man die er voor mijn neus van af ketsten. Ik zag t aankomen, hield afstand en maakte zo 4 plaatsen goed. De behoudende opa techniek werkte dus :P.
Er was ook weinig fout marge; van de lijn af of te heftig remmen en je snelheid was eruit. dus opperste concentratie was vereist.

Moet zeggen dat ik weinig last heb gehad overigens, voel nu polsen en onderarmen wel een beetje maar voor de rest prima eigenlijk.
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Kevin 92 » 12 Okt 2015, 14:26

Het was een heel leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar. Het rijden ging bij mij voor geen meter maar ik geef gewoon de kart de schuld (of degene die hem zo nodig moest ruilen). Ik heb een aantal keren zonder reden dwars gestaan en ook een aantal keer doordat ik getikt ben. Ik heb 1 pittige crash gehad maar voel het gelukkig alleen aan mijn arm. Na het rechte stuk is een slinger (waar je vol gas doorheen gaat) en daar stonden er net een paar dwars waar ik met bijna volle snelheid op vloog.

Maar al bij al een hele leuke/gezellige dag met als afsluiter lekker eten.

Gebruikers-avatar
Kevin 92
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 222
Geregistreerd:
11 Mrt 2011, 13:42
Woonplaats:
Limburg

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Bor » 12 Okt 2015, 14:32

Ik ben heel benieuwd naar je filmpje Kevin!

Heb er 1 blauwe plek aan mijn bovenbeen aan over gehouden, dus mag niet klagen denk ik :)

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor D-Per4mance » 12 Okt 2015, 15:29

Dat zijn battle scars... Dat is cool! Is je aandenken aan een leuke middag. Ik heb een schaafwond op mijn hand en een op mijn ruggengraat, blauwe plek op mijn heup links, gezwollen plek op mijn knie rechts en mijn dij rechts voelt ook niet helemaal lekker. teken dat ik mijn best heb gedaan...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor Kevin 92 » 12 Okt 2015, 15:43

D-Per4mance schreef:teken dat ik mijn best heb gedaan...


Of helemaal niks kunt hebben...

Gebruikers-avatar
Kevin 92
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 222
Geregistreerd:
11 Mrt 2011, 13:42
Woonplaats:
Limburg

Re: HCN Karting Challenge 10 oktober! Napraten: p6

Berichtdoor D-Per4mance » 12 Okt 2015, 15:52

Kevin 92 schreef:Of helemaal niks kunt hebben...


Zolang als iemand 3 seconden per rondje sneller is heb je geen recht van spreken... :finger:
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

VorigeVolgende

Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten
cron