Meeting ?

Meeting ?

Berichtdoor Villa » 28 Jul 2015, 15:52

Beste Honda liefhebbers,

Ik zie bij de meets weinig meets door de leden zelf georganiseerd.
Is het een idee om een keer een gezellige meet te organiseren om met elkaar te kletsen en de Honda's te bewonderen :blah:
Enigzins centraal gelegen in het land zodat het voor een ieder goed bereikbaar is. Bijvoorbeeld AC de Meern vlakbij Utrecht is een goede lokatie.
Of misschien weet iemand anders nog een gezelligere lokatie :like:
Ben benieuwd of hier animo voor is :>>:

Villa
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
24 Jul 2015, 19:37
Woonplaats:
Provincie Zuid-Holland

Re: Meeting ?

Berichtdoor ekdriver » 28 Jul 2015, 17:57

Facebook actief zijn op diversere groepen ;) dan kom je zowat om met meetings.

ekdriver
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1858
Geregistreerd:
23 Sep 2009, 10:59
Woonplaats:
Zeeland

Re: Meeting ?

Berichtdoor kristo » 28 Jul 2015, 18:02

ekdriver schreef:Facebook actief zijn op diversere groepen

No offence maar we kiezen er hier net voor hiér actief te zijn - eventueel naast ook andere kanalen.

Dus alles heeft hier ook zijn plaats :)
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Meeting ?

Berichtdoor ekdriver » 28 Jul 2015, 18:10

kristo schreef:
ekdriver schreef:Facebook actief zijn op diversere groepen

No offence maar we kiezen er hier net voor hiér actief te zijn - eventueel naast ook andere kanalen.

Dus alles heeft hier ook zijn plaats :)


dat is te merken aan het meeting topic ja... :P :cheers:

ekdriver
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1858
Geregistreerd:
23 Sep 2009, 10:59
Woonplaats:
Zeeland

Re: Meeting ?

Berichtdoor Villa » 29 Jul 2015, 07:45

kristo schreef:
ekdriver schreef:Facebook actief zijn op diversere groepen

No offence maar we kiezen er hier net voor hiér actief te zijn - eventueel naast ook andere kanalen.

Dus alles heeft hier ook zijn plaats :)

Ik heb en wil geen facebook.
Erg jammer... het meeting-topic kan juist zo levendig en goed voor de club zijn als mensen hier leuke en gezellige meets organiseren is mijn ervaring :roll:

Villa
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
24 Jul 2015, 19:37
Woonplaats:
Provincie Zuid-Holland

Re: Meeting ?

Berichtdoor H22TCH » 29 Jul 2015, 08:28

Als je er een wil organiseren ben je daar geheel vrij in. Er zijn een aantal activiteiten die vanuit HCN worden georganiseerd maar verder is iedereen vrij om bv een maandelijkse meet of een eenmalige op te zetten.

Een tijd geleden was er bijna in elke provincie wel een wekelijkse/maandelijkse meeting. Daar is de Retail meet een voorbeeld van. Helaas is dat wat weg geëbd maar als je het voortouw neemt in de organisatie denk ik dat er zeker in de regio Utrecht animo zal zijn. Wel zal je op dit moment een beetje rekening moeten houden met het feit dat veel mensen op vakantie zijn.

Ik zou zeggen maak een topic aan waarin duidelijk vermeld staat wanneer, hoe laat en waar en dan zullen er vast een aantal leden zijn die er interesse in hebben. Mocht je hulp nodig hebben dan moet je het maar laten weten. We kunnen het dan, aangezien je geen facebook hebt, voor je op de civic club holland en HCN facebook pagina posten.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

Re: Meeting ?

Berichtdoor Vladi » 29 Jul 2015, 09:12

Iedereen is druk met de online meeting genaamd Facebook.

:mrgreen:
BEDROCKERS CC.
EE2 Shuttle

Gebruikers-avatar
Vladi
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2160
Geregistreerd:
21 Apr 2012, 15:20
Woonplaats:
Emmen

Re: Meeting ?

Berichtdoor Mark » 29 Jul 2015, 11:48

Kan iemand mij vertellen wat facebook is? :cheesygrin:
Ik doe daar ook niet aan.
Maar sinds het bestaan lijkt het hier toch wel rustiger geworden.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: Meeting ?

Berichtdoor H22TCH » 29 Jul 2015, 12:18

Klopt wel een beetje inderdaad. In het Pre-facebook tijdperk waren fora een soort van facebook, is mijn idee. Nu facebook er is lijkt het makkelijker daar je lief en leed van je auto op te zetten omdat je dit simpelweg gewoon kan doen door een foto te klikken en deze direct op je tijdlijn te plaatsen. Op een fora moet je de foto eerst hosten en dan posten m.b.v. codes. Meer handelingen en mensen zijn van nature lui :cheesygrin:

Een voordeel van een forum t.o.v. facebook is informatie vergaring en deze beschikbaar stellen. Voor de sleutelaars/technici onder ons zal een fora dus altijd een meerwaarde hebben t.o.v. facebook/instagram/etc. welke zich dan wel weer zeer goed lenen voor het showen van je werk. Hetgeen betekend dat een fora een aanvulling kan zijn voor een facebook pagina en andersom.

Maar back on topic, nogmaals ieder is vrij een meeting te organiseren en HCN zal deze acties ten alle tijde toejuichen en ondersteunen.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

Re: Meeting ?

Berichtdoor Kevinio » 29 Jul 2015, 20:52

Er zal in het najaar een HCN najaars meeting plaatsvinden. Dit is meestal rond oktober. Waar is nog niet bekend, gezien AC De Meern tegenwoordig geld durft te vragen om daar een meeting te organiseren.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Meeting ?

Berichtdoor Villa » 29 Jul 2015, 22:32

H22TCH schreef:
Maar back on topic, nogmaals ieder is vrij een meeting te organiseren en HCN zal deze acties ten alle tijde toejuichen en ondersteunen.

Dat is fijn te horen :like: :clap:

Immers waarom facebook terwijl niet iedereen dat wil of heeft en er hier een uitgebreid forum en mooie club (community) is ;)

Villa
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
24 Jul 2015, 19:37
Woonplaats:
Provincie Zuid-Holland

Re: Meeting ?

Berichtdoor Villa » 29 Jul 2015, 22:46

Kevinio schreef:Er zal in het najaar een HCN najaars meeting plaatsvinden. Dit is meestal rond oktober. Waar is nog niet bekend, gezien AC De Meern tegenwoordig geld durft te vragen om daar een meeting te organiseren.

Leuk !
Ik hoop dat die meet dan op deze site wordt gepost en een beetje centraal in het land wordt gehouden :)

Is het zo dat AC De Meern tegenwoordig geld vraagt ?
Heb daar jaren geleden een meet georganiseerd voor een andere autoclub en toen had ik zelfs geregeld dat we stroom mochten gebruiken dmv een verlengsnoer door een raampje :roll:
De meet kostte niets en we kregen dus zelfs stroom, dat was toendertijd toppie van AC :like:
Want aan de andere kant trekt zo'n meeting mensen waarvan een bepaald percentage wat gaat eten en/of drinken dus er aan verdienen doen ze toch wel... ;)

Villa
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
24 Jul 2015, 19:37
Woonplaats:
Provincie Zuid-Holland

Re: Meeting ?

Berichtdoor Bossum » 30 Jul 2015, 08:23

Villa schreef: Want aan de andere kant trekt zo'n meeting mensen waarvan een bepaald percentage wat gaat eten en/of drinken dus er aan verdienen doen ze toch wel... ;)


Die mensen gaan dan naar de BurgerKing en vaak niet naar het AC.

Maar er worden tegenwoordig zoveel meetings daar gehouden dat ik het ook wel snap als ondernemer zijnde dat je probeert er geld uit te halen.

Maar een meet in de buurt is wel een goed idee :)
Waar een wil is, is een weg... en waar een weg is, is een Honda

2014 - 2014 ej6 facelift D16Y7 sold
2015 - 2016 Em2 pre-facelift K20a2 sold

Gebruikers-avatar
Bossum
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 736
Geregistreerd:
04 Feb 2014, 21:19
Woonplaats:
Zeewolde

Re: Meeting ?

Berichtdoor commandokoen » 30 Jul 2015, 21:04

Lijkt me leuk om weer een keer naar een HCN meeting te gaan. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden om met een hele groep naar de Nurburgring te rijden en daar de tijd van ons leven te beleven :cheesygrin:
Honda Civic 1.4i S EJ9 SOHC

instagram: mycivicej9

Gebruikers-avatar
commandokoen
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 266
Geregistreerd:
13 Jul 2014, 12:50
Woonplaats:
Zeewolde

Re: Meeting ?

Berichtdoor Zwetje » 31 Jul 2015, 07:00

Rond september komt er weer een HCN meeting! Die zijn altijd gezellig inderdaad.

Ik heb ook geen Facebook en ik vind het ook wel leuk als er een meeting is waar je lekker aan kan schuiven.
Nothing is what it seems.

Gebruikers-avatar
Zwetje
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3946
Geregistreerd:
11 Sep 2009, 10:55
Woonplaats:
Bollenstreek!

Volgende

Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten
cron