SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor showoffimports » 04 Jun 2015, 11:49

Afbeelding
Check out http://www.showofftuningfestival.com

Het Showoff Tuning Festival wordt jaarlijks georganiseerd door Showoff Imports in Dongen. Dit tweedaagse gratis evenement dat je niet mag missen wordt bezocht door vele mensen uit verschillende landen. Zaterdag is hier de 'Supersale Saturday', alles gaat in de aanbieding, de dag voor koopjesjagers! Zondag is de echte event/meeting dag en kom je voor de gezelligheid, auto's, babes, demo's en zullen er zeker wat aanbiedingen over zijn!

Onze bezoekers brengen elk jaar weer de meest uitgebouwde en snelle wagens mee. Het festival is dé plek om jouw auto te showen en credits te krijgen voor je harde werk, en vooral ook dé plek voor een hoop gezelligheid met andere petrolheads. Het hele weekend staat in het teken van de tuning lifestyle.

We hebben al een aantal activiteiten die we naar buiten brengen, deze zijn allemaal op Zondag te vinden hier:

-Car Cleaning by FRST.nl​

-HEL Performance Benelux​ zal op locatie remleidingen gaan maken in de kleur die jij wilt!

-Bij de BC Racing Netherlands​ stand kan je meedoen aan de BC Assembly Battle. Zet jij het snelst een schroefset in elkaar? Dan maak jij kans op een mooie prijs!

-We hebben ook aan de kinderen gedacht! Zij kunnen hun energie kwijt op het springkussen deze dagen!

-Natuurlijk is STF geen STF als we geen promo babes hebben. Ook deze zullen weer aanwezig zijn en met plezier met jou of je auto op de foto gaan!

-Takata Benelux​ zal ook weer aanwezig zijn met een mooie stand!

-Eastwood Car design​ in samenwerking met Sticker and film​ zal ook aanwezig zijn en aan een van JULLIE een gratis dak wrap weggeven!

-Carlo's Custom Caraudio​ (bekend van het hardcore hakken huwelijk dat viral is gegaan op de social media afgelopen weken) zal ook aanwezig zijn met de bedrijfswagen die je alles behalve normaal mag noemen!

-GlasGarage​ zal ook aanwezig zijn om kleine sterretjes op locatie voor u te maken!

-Wat is een event zonder food 'n drinks? Er zal weer genoeg te eten en drinken zijn beide dagen!

-Ook zullen er verschillende fotografen (waaronder NW Media​) rondlopen die proberen jou en/of je auto (vooral ;) ) er zo mooi mogelijk op te zetten!

Check ook http://www.showofftuningfestival.com, meld je *HIER* aan bij het Facebook event (1300+ aanmeldingen op dit moment) en volg het event live op twitter en Facebook met #stf2015.

We zien jullie op STF2015!

Gebruikers-avatar
showoffimports
Trader
Trader
 
Berichten: 227
Geregistreerd:
14 Jul 2008, 10:26

Re: SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor showoffimports » 06 Jul 2015, 17:31


Gebruikers-avatar
showoffimports
Trader
Trader
 
Berichten: 227
Geregistreerd:
14 Jul 2008, 10:26

Re: SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor wanda » 24 Jul 2015, 10:02

Ik kom zondag. Wil eigenlijk ook wel zaterdag maar de rest willen niet op 2 dagen.
Hopelijk is er nog wat leuks over voor me om te kopen zondag!

Gebruikers-avatar
wanda
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 57
Geregistreerd:
14 Dec 2014, 12:15
Woonplaats:
Budel-Schoot

Re: SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor Villa » 28 Jul 2015, 19:56

wanda schreef:Ik kom zondag. Wil eigenlijk ook wel zaterdag maar de rest willen niet op 2 dagen.
Hopelijk is er nog wat leuks over voor me om te kopen zondag!


En... heb je nog iets leuks kunnen bemachtigen ?

Villa
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 23
Geregistreerd:
24 Jul 2015, 19:37
Woonplaats:
Provincie Zuid-Holland

Re: SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor Patak » 29 Jul 2015, 14:38

Ik wel haha, 2 remleidingen
Honda Civic EJ6 Coupe 98' - Rekt
Honda Civic ED6 Hatchback 91' - Projectcar
Honda Integra JDM DC2 Type'R 9 Rekt/Sold

Function over fashion'

Gebruikers-avatar
Patak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 793
Geregistreerd:
09 Nov 2014, 20:29
Woonplaats:
Breda

Re: SHOWOFF TUNING FESTIVAL 25 & 26 JULI!

Berichtdoor Fabio98 » 07 Aug 2015, 19:08

Was me eerste meeting met de honda beide dagen geweest zeer vermaakt!

Fabio98
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 8
Geregistreerd:
12 Jul 2015, 09:08
Woonplaats:
Vorden


Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten
cron