Aanmeldtopic HondaFest 2015

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor bregje » 13 Mei 2015, 08:26

Ik krijg net bevestiging van de Crx stand. Ga nog even kijken maar wel zo gezellig om bij me hcn maten te staan.
Erger u niet...verbaas u slechts.
De vreugde van de lage prijs is allang verdwenen als de ergernis van de slechte kwaliteit voortduurt...
brian spilner schreef:turbo is voor mietjes...

Afbeelding
Hella Flush.....Were waiting!

Gebruikers-avatar
bregje
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4247
Geregistreerd:
27 Dec 2008, 18:20
Woonplaats:
De kwakel

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bor » 13 Mei 2015, 08:56

Juist gewoon lekker bij ons staan, bij ons zijn crxjes speciaal en worden met extra liefde behandeld :love1:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Kevinio » 13 Mei 2015, 09:01

Bor schreef:Juist gewoon lekker bij ons staan, bij ons zijn Bartjes speciaal en worden met extra liefde behandeld :love1:


Fixed!
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bor » 13 Mei 2015, 09:33

:>>: :roll:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Nighthawkr » 13 Mei 2015, 09:47

Ik wil me even aanmelden met 2 auto´s als dat mogelijk is?

DC5

Afbeelding

DC2

Afbeelding
1996 EK4

Gebruikers-avatar
Nighthawkr
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 118
Geregistreerd:
30 Mrt 2012, 13:08

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bietelboer » 13 Mei 2015, 11:23

Ik kom met de accord, succes met passen rob :lol:

Gebruikers-avatar
Bietelboer
Webmaster
Webmaster
 
Berichten: 12685
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:36
Woonplaats:
D'burg

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor CivicManiac » 13 Mei 2015, 12:56

Ik zou graag met de civic komen, kan dat? :cheesygrin:

Gebruikers-avatar
CivicManiac
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 296
Geregistreerd:
09 Jul 2012, 19:45
Woonplaats:
Sprundel, Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor CivicManiac » 13 Mei 2015, 13:03

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
CivicManiac
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 296
Geregistreerd:
09 Jul 2012, 19:45
Woonplaats:
Sprundel, Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bor » 13 Mei 2015, 13:15

Helaas moet ik toch echt een aantal mensen teleur gaan stellen, door de gigantische aantal aanmeldingen welke op het laatste moment zijn binnen gekomen is er geen mogelijkheid meer om de stand uit te breiden of uit te wijken naar een andere plaats op het terrein.

Dit zal voor enkele een teleurstelling zijn, maar bedenk wel dat dit betekend dat de opkomst voor het event en het animo naar HCN groter is dan ooit!!

Nu het niet mogelijk is om op de HCN stand te staan, wil niet zeggen dat het minder gezellig is om te komen. Om jullie tegemoet te komen. Ga ik proberen om een aparte hoek op het individuele paddock te regelen, waar jullie alsnog bij elkaar kunnen staan. Nu is het zo dat er een tijd benoemd gaat worden waarop wij verwachten dat allen aanwezig zijn. Bij een dergelijk grote groep leert de ervaring dat er altijd een enkeling niet meer komt of te laat is. Dus voor de 6 man welke nu niet op de HCN stand kan staan of voor de mensen welke zich toch nog bij ons willen voegen. Kom op de nog nader te noemen, afgesproken tijd. Want we vullen de plaatsen wel op!

Hopelijk komen we hiermee iedereen tegemoet en gaan we er een ontzettend mooie en gezellige dag van maken. Wil je nog iets kwijt, pm me even.

Dus voor volgend jaar, zorg dat je jezelf op tijd aanmeld dan kunnen wij ook een grotere standplaats reserveren!

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor CivicManiac » 13 Mei 2015, 16:15

Dus even samengevat:

- Als je te laat komt, dan vervalt je plek en wordt deze toegewezen aan iemand die zich wel aangemeld had maar waar geen plek meer voor was?
- Jij gaat nu nog een plek regelen waar wij kunnen staan, als iedereen wel op tijd zou komen, dus waar er 6 van ons zouden kunnen staan?
- Moet de paddockkaart nog steeds worden uitgeprint en voor de auto worden gelegd om van het voordeel gebruik te kunnen maken?

Gebruikers-avatar
CivicManiac
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 296
Geregistreerd:
09 Jul 2012, 19:45
Woonplaats:
Sprundel, Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bor » 13 Mei 2015, 17:02

CivicManiac schreef:Dus even samengevat:

- Als je te laat komt, dan vervalt je plek en wordt deze toegewezen aan iemand die zich wel aangemeld had maar waar geen plek meer voor was?
- Jij gaat nu nog een plek regelen waar wij kunnen staan, als iedereen wel op tijd zou komen, dus waar er 6 van ons zouden kunnen staan?
- Moet de paddockkaart nog steeds worden uitgeprint en voor de auto worden gelegd om van het voordeel gebruik te kunnen maken?


- Klopt, ter verduidelijking: te laat betekend "niet van te voren gemeld en komt gewoon niet opdagen." Want er zijn mensen die al gemeld hebben dat ze net iets later zijn.
- Klopt, 6 man is een indicatie want als we iets meer ruimte op de stand willen ( is nu heel krap ingedeeld ) dan worden die zes er meer en ik verwacht dat er nog wel een paar last minute aanmeldingen bij gaan komen. Deze extra plaatsen zullen in het "ergste" geval 2 min lopen van de hcn stand zijn. In het beste geval schuiven we in de indeling van onze buren en sta je gewoon direct tegenover of langs ons.
- Geld, daar ga ik niet over. Ik zal vragen of Alyssa of Brian hier op wil reageren.

Wie vragen heeft, stel ze gerust!

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor Bor » 13 Mei 2015, 17:05

Wij zouden het zeer op prijs stellen als iedereen die een plaatsje op de stand toegewezen heeft gekregen, tussen half 9 en half 10 aanwezig is!

Let wel, het wordt ontzettend druk dus houd hier rekening mee. Te laat zonder wederhoor is plaats vergeven aan mensen die wel op tijd waren.

Dit om de hele simpele reden dat ik ook van de dag wil genieten, geen zin heb om tot 12 uur iedereen te begeleiden naar zijn plaats :cheers:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor commandokoen » 13 Mei 2015, 17:59

Bor schreef:Wij zouden het zeer op prijs stellen als iedereen die een plaatsje op de stand toegewezen heeft gekregen, tussen half 9 en half 10 aanwezig is!

Let wel, het wordt ontzettend druk dus houd hier rekening mee. Te laat zonder wederhoor is plaats vergeven aan mensen die wel op tijd waren.

Dit om de hele simpele reden dat ik ook van de dag wil genieten, geen zin heb om tot 12 uur iedereen te begeleiden naar zijn plaats :cheers:


Komt voor de bakker! :drive2:
Honda Civic 1.4i S EJ9 SOHC

instagram: mycivicej9

Gebruikers-avatar
commandokoen
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 266
Geregistreerd:
13 Jul 2014, 12:50
Woonplaats:
Zeewolde

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor D-Per4mance » 13 Mei 2015, 19:39

Kom misschien toch nog even langs... Is tenslotte een thuiswedstrijd. Ga zaterdag naar de N24. Kom 's nachts terug. Dat heeft twee voordelen: niet in een tent en Hondafest nog even meepakken. Kan wel zijn dat ik na 5x douchen nog naar kampvuur, bier en bbq meur... Sorry daarvoor alvast...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Aanmeldtopic HondaFest 2015

Berichtdoor bregje » 13 Mei 2015, 19:59

Fijn dat ik nog een eigen mening heb :emo:') maar is goed matties, ik ben present bij hcn! Ik zal alleen iets later zijn want ik moet sochtends Marijke nog even wegbrengen voor een zuipfestijn in 020. Vrouwen kennende zal dat wel shoppen worden en over maandverband en moederkoek praten ofzeau.

Hou het op 10 uur half 11 dat ik er ben, inclusief dodge.
Erger u niet...verbaas u slechts.
De vreugde van de lage prijs is allang verdwenen als de ergernis van de slechte kwaliteit voortduurt...
brian spilner schreef:turbo is voor mietjes...

Afbeelding
Hella Flush.....Were waiting!

Gebruikers-avatar
bregje
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4247
Geregistreerd:
27 Dec 2008, 18:20
Woonplaats:
De kwakel

VorigeVolgende

Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron