17 mei 2015 - HondaFest

17 mei 2015 - HondaFest

Berichtdoor Alyssa » 05 Jan 2015, 17:23

Afbeelding

Europa’s grootste Honda evenement zal dit jaar voor de derde keer plaatsvinden op de inmiddels vertrouwde locatie in Venlo. Met een flinke stijging ten opzichte van 2013, mochten wij tijdens de afgelopen editie 1400 Honda’s verwelkomen. De nieuwe thema's voor dit jaar zijn inmiddels bekend en we introduceren een nieuw actief programma onderdeel. De terugkerende onderdelen, zoals de Wet Track Experience en de Show & Shine, blijven wederom gratis voor deelnemers.

S2000 Strip
Een van de weinige cabriomodellen onder de Honda’s: de S2000. Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om dit model extra in het zonnetje te zetten op de Honda S2000 Strip. Tijdens de eerste editie hadden wij, in samenwerking met het Honda S2000 forum, een groot aantal Honda’s op de paddock. Mogen wij dit jaar een recordaantal verwelkomen?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

CRX Center
Bij vele Honda liefhebbers, die voornamelijk de retro modellen kunnen waarderen, staat de Honda CRX in het lijstje van de 'musthaves'. De CRX, de sportieve afgeleide van de Honda Civic, wordt steeds zeldzamer en daardoor steeds meer gewaardeerd in de Honda scene. Vandaar dat ervoor gekozen is om dit model in de spotlights te zetten.

Kickdown Competition
2015 is het jaar waarin wij een nieuw actief programma onderdeel zullen introduceren, namelijk de Kickdown Competition. Hierbij dienen de deelnemers zo snel mogelijk te accelereren naar een afgezet vak, waarin zij precies dienen te stoppen. Het gaat dus niet alleen om de snelheid van jouw Honda, maar ook om de precisie van de deelnemer. Hoe goed kun jij je remweg inschatten? Voor het publiek een leuk onderdeel om naar te kijken, voor de rijder een leuk onderdeel om aan deel te nemen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Prelude Plaza
Op het Prelude Plaza ontvangen wij alle Honda Preludes die Honda heeft geproduceerd, van de eerste tot en met de vijfde (laatste) generatie. Tevens maken Prelude rijders die zich van te voren hebben aangemeld kans op één van de tien gratis entreetickets, die wij van te voren verloten. Alle aanmeldingen tot en met 1 maart 2015 maken kans op één van de gratis tickets.

Ultra Racing Handling Course
Het bekendste onderdeel van HondaFest is de Ultra Racing Handling Course. Dit is een slalomcompetitie waarbij de deelnemer het parcours zo snel, maar ook zo foutloos mogelijk dient af te leggen. Dit onderdeel is interessant voor zowel de professional als de beginnende rijder, iedereen kan hieraan meedoen. Voor meer informatie, verwijzen wij je naar de website. Aanmelden is al mogelijk.

Show & Shine
De Show & Shine is niet meer weg te denken tijdens HondaFest. Vele Honda rijders laten hun auto door de jury keuren, in de hoop dat zij er met één van de trofeeën vandoor gaan. Dit jaar worden er verschillende nieuwe categorieën geïntroduceerd. Deelname aan de Show & Shine is gratis.

Bekijk de website voor meer informatie: http://www.HondaFest.eu

Afbeelding
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: 17 mei 2015 - HondaFest

Berichtdoor Alyssa » 05 Jan 2015, 17:26

FAQ HondaFest
Hoe meld ik mij via HCN aan voor HondaFest?

Meld je aan in het volgende topic: http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=258&t=81211
Je zal dan vanzelf worden toegevoegd op de lijst.
Moet ik iets bijdragen aan HCN voor deelname?

Nee, deelname via HCN is geheel gratis. Wel dien je zelf nog tickets voor HondaFest te bestelen of aan de kassa te kopen. Dit kan vooraf via de ticketshop (vanaf 16 februari) of aan de kassa van het evenement zelf.
Hoe kom ik aan een paddockkaart?

Wanneer het terrein is ingedeeld en de plekken bekend zijn, krijgen alle clubs een paddockkaart. De paddockkaart voor leden van HCN zal in het aanmeldtopic geplaatst worden, zodat deze gedownload en geprint kan worden.
Kan ik ook nog bij HCN staan als ik niet vooraf ben aangemeld?

Zolang we plek hebben, kan ieder forumlid zich aansluiten. De grootte van de plek wordt gebaseerd op het aantal aanmeldingen vooraf, dus we raden iedereen aan zich wel van te voren aan te melden. Mocht je onverwachts niet aanwezig kunnen zijn, is dat geen probleem. Je aanmelding brengt geen verplichtingen met zich mee.
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)


Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten
cron