HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor BrianGT » 16 Dec 2013, 13:04

In 2013 vond het jaarlijkse evenement HondaFest voor het eerst plaats op Trafficport Venlo. Tijdens deze eerste, succesvolle editie, vonden ruim 900 Honda’s de weg naar HondaFest. Er waren niet alleen deelnemers uit Nederland, maar ook uit België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland. Tijdens de eerste editie stond de Honda Integra centraal en krijgt in 2014 ook weer een eigen thema. Dit jaar zal de Honda DelSol centraal staan. Ook de Honda S2000 trok tijdens de eerste editie flink de aandacht. Het Honda S2000 forum was, met ruim 100 Honda’s, dan ook de club die het grootst op HondaFest aanwezig was!

Afbeelding

ULTRA RACING HANDLING COURSE
De Ultra Racing Handling Course is tijdens de eerste editie een succes gebleken en de deelnemers werden naar mate de dag vorderde steeds fanatieker. Tijdens dit onderdeel kunnen de deelnemers laten zien hoe behendig zij met hun Honda om kunnen gaan, door middel van een parcours zo snel en zo foutloos mogelijk af te leggen. Er zullen op diverse punten veranderingen plaatsvinden om de Ultra Racing Handling Course nog aantrekkelijker te maken. Zo zal het terrein flink in omvang groeien.

GRATIS WET TRACK EXPERIENCE
HondaFest wordt ook deze keer weer georganiseerd op Trafficport te Venlo, een educatief automotive centrum, welke beschikt over een ‘gladde baan’. Door middel van deze baan kunnen wij iedere deelnemer van HondaFest de mogelijkheid bieden om gratis, maar vooral op een veilige manier, te laten ervaren hoe het voelt wanneer je auto in de slip raakt.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

DELSOL THEMA
De eerste DelSol rolde in 1992 van de band af en sindsdien is deze niet meer weg te denken uit de Honda scène. Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om de DelSol eens goed in het zonnetje te zetten. Meld je vooraf via de website of via jouw club aan en krijg een korting op de entree!

HONDA INTEGRA AREA
Zoals hiervoor al aangegeven, krijgt de Integra Area wegens succes, ook in 2014 een eigen thema op de paddock. Wij zullen ook deze editie de samenwerking met de initiatiefnemer van het oorspronkelijke idee van een ‘Tegs Only’ meet aangaan. Wij hopen dit jaar het aantal massaal te overtreffen. In 2013 waren er rond de 70 Integra’s aangemeld, dus zouden we in 2014 de 100 Integra’s halen?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

RETRO CORNER
Spraakmakend, dat was de Retro Corner! Er werd enthousiast gesproken over de unieke modellen die bij elkaar waren gekomen. Vandaar dat ervoor gekozen is om de Retro Corner in de tweede editie ook terug te laten komen. Met name de S800 club en het Duitse Honda Youngtimer forum waren met unieke modellen aanwezig. Alle vooraf aangemelde Youngtimers maken kans op gratis entree. De organisatie maakt de selectie.

SHOW & SHINE
Schrijf je van te voren in voor één van de acht categorieën voor de Show & Shine competitie. Je kan je nu al inschrijven. De uitleg voor deelname, eventuele deelname eisen en andere informatie is te vinden op de website van HondaFest.

Afbeelding

Bekijk de vernieuwde website: http://www.hondafest.eu

Gebruikers-avatar
BrianGT
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
16 Mei 2011, 10:33

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Joost89 » 16 Dec 2013, 16:50

Lekker op tijd! :like: En ik ben aanwazig, maar wat gaat er gebeuren met het financiële gedeelte van deze meet, Brain? Ik vind 17 euro voor een meet die wij tot stand zetten wel aan de prijs. En met mij nog een hoop anderen.
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor BrianGT » 16 Dec 2013, 18:16

Hi Joost, ik zie dat 'wij' de meet tot stand brengen, kom jij hier dan 6 maanden naast mij op kantoor zitten en beantwoord jij de vragen aan de telefoon?
Deel jij ook mee in het verlies als het regent? :doh:
Het is geen meeting op een gratis terrein, alles kost geld. Daarnaast moet ik mijn Ferrari toch ook tanken ;)

PS: Het is 10 euro voor clubmembers, ook entreekaarten vooraf zijn 10 euro per stuk. Ik heb geen idee hoe jij aan die 17 komt, maar die klopt niet.

Gebruikers-avatar
BrianGT
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
16 Mei 2011, 10:33

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Joost89 » 17 Dec 2013, 10:16

Snap je punt kerel, maar als wij niet komen, is de meeting ruk. En ik denk dat je een hoop mensen hebt afgeschrikt met die bedragen.
Niks is gratis dat weet ik ook wel, maar ik moest toch echt €17,- neertellen voor mijzelf en de coupe. En dan was ik nog alleen ook nog.. just my 2 cents.
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor BrianGT » 17 Dec 2013, 10:30

Dan had je geen (geen) paddockkaart vooraf aangevraagd/uitgeprint. Dan betaal je het dag tarief van €12,- entree en €5,- parkeergeld.
90% met een Honda komt met een club of heeft zich van te voren aangemeld en betaald daarom €10 euro voor entree en de auto.

Ik snap je punt wel, bedankt voor je feedback. Wees er dit jaar op tijd bij ;)

Gebruikers-avatar
BrianGT
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
16 Mei 2011, 10:33

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Joost89 » 17 Dec 2013, 11:18

Dus nu snap je die €17,- wel? :like:

Ik zal er op tijd bij zijn dit jaar. Thanks voor de info, misschien een idee om het topic van afgelopen jaar door te lezen btw? Kun je ervaringen lezen van "ons".

http://www.hcnonline.nl/forum/viewtopic.php?f=161&t=75064
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Vladi » 17 Dec 2013, 12:19

Officieel zou ik dan in Oostenrijk zitten voor het Wörthersee treffen, maar ik denk dat ik 2 dagen later vertrek om dit nog mee te kunnen maken met de Shuttle.

En al kost het 15 euri p/p... Als de opzet mooi genoeg is is het meer dan waard imo.
BEDROCKERS CC.
EE2 Shuttle

Gebruikers-avatar
Vladi
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2160
Geregistreerd:
21 Apr 2012, 15:20
Woonplaats:
Emmen

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Vladimir » 17 Dec 2013, 16:46

Tsjah.. Wat is veel? In de voorverkoop ben je bij bijvoorbeeld streetpower zelfs meer kwijt.
Als je de dag zelf komt ben je met 17 euro ongeveer hetzelfde kwijt.
Nou wordt er dan wel het TT of cpz afgehuurd maar er komen ook meer bezoekers en inkomsten uit de bedrijven.

Hoe mooi is het dat we voor ons eigen merk een speciaal evenement hebben?
Gezien de hoeveelheid lol van vorig jaar zou ik er wel 17 euro voor over hebben.
Een fillmpje pakken met wat vrienden kost ongeveer hetzelfde, dus waar hebben we het eigenlijk over?
Ik zou het wel mooi vinden als de entree bij een of 2 bijrijders dan wat minder werd maar ik heb geen oog op de kosten.

Zonder ons geen hondafest maar zonder hondafest hadden wij niet zo'n leuk evenement gehad.
Dus kom lekker naar het evenement voor een paar euro. Zo niet, een avond op de parkeerplaats van de Mac is vast net zo gezellig :doze:

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Joost89 » 17 Dec 2013, 19:23

Eens, maar zoals je zegt hoeft er geen circuit afgehuurd te worden. Ik heb natuurlijk ook geen zicht op de kosten, maar bedrijven die daar hun spul staan te verkopen, zullen toch ook wel een bijdrage leveren? Verder moeten we inderdaad niet zeiken, een meet met alleen ons favoriete merk, mooier kan t niet. Ik houd er nu ook over op, wil dit moois natuurlijk niet verpesten. ;)
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor guido92 » 17 Dec 2013, 19:31

Ik ben er ook bij, hopelijk met de spullen waar ik mee bezig ben

17 euro valt wel mee. Mits je ervanaf weet. Ik wist vorig jaar niet wat het moest kosten, en toen overviel het me deels. Maargoed hopen op goed weer!!

guido92
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4081
Geregistreerd:
27 Mrt 2011, 17:38
Woonplaats:
helmond

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Jippie.K » 17 Dec 2013, 22:02

Joost89 schreef:Eens, maar zoals je zegt hoeft er geen circuit afgehuurd te worden. Ik heb natuurlijk ook geen zicht op de kosten, maar bedrijven die daar hun spul staan te verkopen, zullen toch ook wel een bijdrage leveren? Verder moeten we inderdaad niet zeiken, een meet met alleen ons favoriete merk, mooier kan t niet. Ik houd er nu ook over op, wil dit moois natuurlijk niet verpesten. ;)

Volgens mij zie jij niet dat dit een officieel evenement is en niet een meetje georganiseerd door een forumlid? Correct me if i'm wrong :)

Bijvoorbeeld bij een evenement van 402 vragen ze meer omdat ze op een circuit zitten en is de organisatie een stuk slechter, al 2 nadelen die je hier niet hebt.
Helaas worden er kosten gemaakt bij professionele evenementen en moeten die op z'n minst recht getrokken worden. De eerstvolgende post die er is is een marge voor een ander jaar waarin er wellicht verlies gemaakt wordt door rotweer gezien we allemaal een stel kuddepralers zijn van suiker. Naast huur van een locatie worden dingen als verzekeringen, faciliteiten, manuren (Véél, en die lang niet lonen naar opbrengst en pas aan het einde van de streep worden 'betaald') en randattributen (hekken, wegwijzering, pionnen etc) snel vergeten..

Vorig jaar was de sfeer en organisatie echt top en het niveau hoog, de Handling course wordt groter na de test van vorig jaar en is het terrein nog groter zoals er ook te lezen is.
Uiteindelijk is er altijd wat te zeuren en willen er altijd een paar gratis worden behandeld als de koning van Catoren.. maar helaas, dat recht heb ik al ;)
Ik hoop gewoon weer op een geweldige opkomst zoals vorig jaar met die sfeer die er toen ook was, het was voor mij hét evenement van 2013 daardoor en velen met mij :like:

*Disclaimer, het één en ander kan geschreven zijn met een tikje sarcasme
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Jippie.K
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3602
Geregistreerd:
08 Jun 2008, 19:01
Woonplaats:
Havelte

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Joost89 » 18 Dec 2013, 14:37

Hoe graag ik ook zou willen, ik reaguur niet meer. :like:

Blijft toch een aanmeldtopic.
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor guido92 » 18 Dec 2013, 15:00

Btw hoe geef je jezef op voor ee handeling course? :D

guido92
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4081
Geregistreerd:
27 Mrt 2011, 17:38
Woonplaats:
helmond

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor Vladimir » 18 Dec 2013, 15:03

Ja, laten we dit topic maar gewoon leuk houden.

Guido, klik even op deze link: http://www.hondafest.eu/handling-course-hondafest
Je zal je gegevens moeten mailen naar: alyssa@gt-events.nl

Een quote van de website:

''Iedere deelnemer van de Ultra Racing Handling Course betaalt €40,- vooraf bij de inschrijving. Dit is niet alleen voor de deelname, maar inclusief een entreeticket voor het evenement, welke geldig is voor zowel de bestuurder, als de auto. Ook het parkeren van de deelnemende auto valt onder voornoemd bedrag.''

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland

Re: HondaFest - 18 mei 2014 - Trafficport Venlo (NL)

Berichtdoor BrianGT » 18 Dec 2013, 15:04

guido92 schreef:Btw hoe geef je jezef op voor ee handeling course? :D

Het kan eigenlijk niet makkelijker, bekijk de website: http://www.hondafest.eu/handling-course-hondafest

Gebruikers-avatar
BrianGT
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
16 Mei 2011, 10:33

Volgende

Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten
cron