Heb de laatste paar jaar in mijn geliefde opel tigra gereden maar na zoveel commentaar van mijn man en vrienden dan toch ook maar gezwicht.
Na de Tigra weggedaan te hebben hebben we tijdelijk een EG'tje gekocht van iemand hier op het forum, met de bedoeling deze aan onze jongste dochter te geven als ze haar rijbewijs heeft.
We hebben weer een update:
Zo stond ze op ons te wachten in Den Haag.

Thuis bij aankomst, gelijk alles open om te kijken en om te sleutelen.

Uiteraard stond hij die dag nog in 4x4 positie, maar... Cor had al voorbereidend werk gedaan en via Showoff een schroefsetje
vanuit de states laten overkomen.

Een mooi BC Sports racing schroefset.
Achter

Voor

Gelijk 35mm gezakt, en dat staat hem gelijk mooier, nu nog wat doen aan de velgjes.

De keuze is gevallen op deze 18" 8J Et40 Monaco velgen.

Volgende dag maar eens op ontdekkingsreis gegaan om de voorbumper te demonteren,
we wilden de gril in zijdeglans zwart hebben en niet in dat lelijke zilver.

En het resultaat ziet er veeeel beter uit zo.

Na het telefoontje dat de velgen er waren, gelijk erheen en ze erop gezet.
De banden zijn 05/35R18 en liggen er streched op.

Vannochtend dan nog een kleine finishing touch gedaan en de motorkap
voor een deel laten plakken met carbonfolie.

Omdat ik bleef doorzeuren bij mijn mannetje, heb ik hem toch zo gek gekregen om ook bij mij een airbrush onder de kap te creeeren. En hij heeft het mooi gedaan, al zeg ik het zelf.

We rijden er al een weekje heerlijk mee rond en hopen er natuurlijk veel plezier aan te hebben.
Was nog even een leuk momentje, door de verlaging kon hij al niet op hun toch al redelijk
laag hefbrugje, dus toen kwam hij met een grote garagekrik aanlopen. We hebben hem veel
succes gewenst. Wij wisten al dat die er niet onder ging passen

We moeten alleen eigenlijk nog een mooie fotoshoot doen.