Oude doos topic. :)

Voor alle Honda foto's, tips en trucs

Moderator: Bor

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Mattijs » 04 Mrt 2011, 17:37

RPMfreak schreef:
Gaskleppie schreef:Afbeelding

De auto van Robert jan van TCC toen hij nog reed. En dat is al heeeeeeeel lang geleden!

!


Ik heb 'm toendertijd nog zien 'racen' tegen een Sub tijdens een JAF, in Lelystad zelfs nog!
Ging nergens over natuurlijk, dat was gewoon een klein rondje, RJ kon dat vermogen nooit kwijt en raakte zelfs nog ff van de baan. Sub won natuurlijk. Maar het geluid van dat ding zal ik nooit vergeten.. tering!

RJ reed ooit eens bijna een marshall van z'n sokken in Assen, hij was kwaad dat hij moest sprinten tegen een Kever met Subaru motor :D

Gebruikers-avatar
Mattijs
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1171
Geregistreerd:
27 Sep 2005, 17:57

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor hardcorehonda » 04 Mrt 2011, 17:55

tegen het verkeer in de pitlane in.. :-)

Het verbaasd mij dat men het er nogsteeds over heeft.

hardcorehonda
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1631
Geregistreerd:
17 Mei 2005, 19:09
Woonplaats:
regio rotterdam

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor ROBRACING » 04 Mrt 2011, 18:12

ik dacht echter dat het in zandvoort was... ?
"Why is there never a clown around when you need one ??"

Gebruikers-avatar
ROBRACING
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 473
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:34
Woonplaats:
Baggerdorp

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor hardcorehonda » 04 Mrt 2011, 18:14

ROBRACING schreef:ik dacht echter dat het in zandvoort was... ?


klopt

hardcorehonda
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1631
Geregistreerd:
17 Mei 2005, 19:09
Woonplaats:
regio rotterdam

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor RPMfreak » 04 Mrt 2011, 20:00

Mijn verhaaltje was toch zeker op Lelystad..
Geen sprint maar een miniatuur ovalracing.. :lol:
2 Auto´s startend vanaf elk een rechte zijde vd baan.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
RPMfreak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 656
Geregistreerd:
04 Jan 2007, 16:48

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Evo3 » 07 Mrt 2011, 20:37

Ik heb hem toen nog zelfs over de baan in Lelystad zien vliegen met de groene 2gen Civic met B16.

Dat ging toen hard, :>>:

Evo3
 

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Mattijs » 10 Mrt 2011, 17:27

ROBRACING schreef:ik dacht echter dat het in zandvoort was... ?

Je hebt gelijk idd, is ook lang geleden natuurlijk :blush:

Gebruikers-avatar
Mattijs
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1171
Geregistreerd:
27 Sep 2005, 17:57

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor warrenburg_niels » 02 Sep 2011, 13:35

beste mensen ik vind het mooi om weer foto's te zien van deze civic. :up:
deze auto is namelijk gebouwd door mijn vader.
de 307 PK klopt precies.
en een tijdje terug is er een jonge bij ons langs geweest met deze auto deze had hij blijkbaar gekocht, hij liep niet goed en vandaar dat wij hem op nieuw moesten mappen. echter bleek dat er een of andere teun beun [doh] aan de motor had gehobbyd en er een niewe turbo op had gezet, de motor kwam helaas ook niet meer in de buurt van de 300 pk.

en alle foto's die ik hier op deze pagina zie zijn allemaal van de echte Jamex civic.
mvg Niels van de Warrenburg :drive2:

warrenburg_niels
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
02 Sep 2011, 13:25

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor ROBRACING » 02 Sep 2011, 22:02

warrenburg_niels schreef:echter bleek dat er een of andere teun beun test aan de motor had gehobbyd en er een niewe turbo op had gezet


Ik weet niet meer helemaal hoe het zat, maar de auto had lang stil gestaan en uiteindelijk is bij gebruik erna de turbo geklapt. Was nog een heel verhaal heb ik begrepen aangezien ook de koeling of smering van de eerste turbo anders was.
Verder een hele toffe auto altijd geweest, al vanaf ik hem de eerste keer in de max power zag staan.
"Why is there never a clown around when you need one ??"

Gebruikers-avatar
ROBRACING
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 473
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:34
Woonplaats:
Baggerdorp

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor 15inch » 06 Sep 2011, 08:40

Lars schreef:Vroeger..........

Om even over na te denken en bij stil te staan.... Terugblik naar vroeger:
Vroeger, ja vroeger...... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is. Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 50er, 60er of 70er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!
Als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags. Onze bedjes waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium. De medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net als overigens de fles met bleekmiddel. Deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes. Op de fiets hadden we nooit een helm op. We dronken water met de mond aan de kraan in plaats van uit een fles. We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de eerste rit, bergafwaarts, achter, dat we geen rem hadden. Na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan. 's Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen. Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee. We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren? We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor. We aten koekjes, brood met dik boter, dronken Cola en werden evengoed niet te dik. We dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand ging daar dood van.
We hadden geen: Playstation, Nintendo, X-box, Videogames, 64 TV-zenders, Videofilm, Surround-Sound, een eigen TV, computer en Internet-chatrooms. Wat wij hadden waren VRIENDEN. We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen. We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer op... We bedachten zelf spelletjes met stokken en tennisballen. We aten wurmen en die leefden niet voor altijd in onze magen verder. Met de stokken prikten we elkaar bijna nooit in de ogen. Met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. Als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan. Sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen. Ze haalden onvoldoendes en bleven zitten. Dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatienormen. Soms hadden onze daden consequenties. Dat was logisch en daar kon zich niemand voor verstoppen. Als iemand van ons iets verbodens had gedaan, was het normaal, dat de ouders je er niet uithaalden. In tegendeel, ze waren het met de politie eens! Stel je voor! Onze generatie heeft vele probleemoplossers en uitvinders, die bereid zijn risico's te nemen, voortgebracht. We hadden vrijheid, we verzaakten, we hadden succes en namen verantwoording. Met al die dingen konden we zeer goed omgaan. Bij die generatie hoor jij ook. Wees blij dat je er toen bij was.

:devil:



So true, en die gordels zaten er niet eens in en er was ook nog geen maximum snelheid....dus er werd op de snelweg vrijwel nooit langzamer gereden dan 160 a 170km p/u, maar er was ook nauwelijks verkeer in die tijd dus dat voelde heel normaal. Weet nog goed dat er bij ons dagelijks van brabant naar zuid-limburg moest gereden worden (ivm woonwerk verkeer ouders) en toen hadden we speciaal een bmw 323i gekocht omdat je dan sneller thuis was want die kon wel 200p/u! :) (op de teller :P).
:drive2:

Gebruikers-avatar
15inch
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2388
Geregistreerd:
20 Jun 2006, 10:36

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Flip » 06 Sep 2011, 09:27

Mattijs schreef:
RPMfreak schreef:
Gaskleppie schreef:Afbeelding

De auto van Robert jan van TCC toen hij nog reed. En dat is al heeeeeeeel lang geleden!

!


Ik heb 'm toendertijd nog zien 'racen' tegen een Sub tijdens een JAF, in Lelystad zelfs nog!
Ging nergens over natuurlijk, dat was gewoon een klein rondje, RJ kon dat vermogen nooit kwijt en raakte zelfs nog ff van de baan. Sub won natuurlijk. Maar het geluid van dat ding zal ik nooit vergeten.. tering!

RJ reed ooit eens bijna een marshall van z'n sokken in Assen, hij was kwaad dat hij moest sprinten tegen een Kever met Subaru motor :D


RJ heeft laatst nog z'n r35 in de prak gereden en daarvoor z'n porsche. :blush:
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Waxi » 13 Sep 2011, 12:16

bagger beeld.. maargoed..

Member of CCH since zo maart 20, 2005 00:31

Waxi
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 265
Geregistreerd:
20 Mrt 2005, 00:31
Woonplaats:
Wolvega, Friesland

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor marcomhe1 » 15 Sep 2011, 20:24

Hahaha bij 1 minuut kom ik voorbij met mn rubberen eend in de bumper En crashtest stickers.. :P
Paar oude bekende ja, sniper/john, ronnie rscoupe, mark/zanthrax... En de hashtaxi natuurlijk ook van de partij..

Mathijs/dreadless had dit toch gefilmd of niet?

En jou civic was toen nog zwart.. Hoelang is dit geleden? 6 a 7 jaar?
Houd het forum netjes, hiervoor zijn voldoende prullenbakken verspeid over het terrein.

Gebruikers-avatar
marcomhe1
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4087
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 08:53
Woonplaats:
Marktplaats

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor bUnDiE » 02 Feb 2012, 19:16

marcomhe1 schreef:Hahaha bij 1 minuut kom ik voorbij met mn rubberen eend in de bumper En crashtest stickers.. :P
Paar oude bekende ja, sniper/john, ronnie rscoupe, mark/zanthrax... En de hashtaxi natuurlijk ook van de partij..

Mathijs/dreadless had dit toch gefilmd of niet?

En jou civic was toen nog zwart.. Hoelang is dit geleden? 6 a 7 jaar?


makkelijk was bij barneveld en toen reed ik nog met die b16
civictutje schreef:whahahaha ik moet toch wel aardig hard lache om die foto van die nerd met ze sok.... :D

Afbeelding

bUnDiE
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1947
Geregistreerd:
15 Mrt 2005, 07:11
Woonplaats:
Zwaag

Re: Oude doos topic. :)

Berichtdoor Eroi_Di_Carta » 04 Feb 2012, 14:48

@ 15inch:

Grappig. mijn vader had vroeger ook een 323. Die haalde op de teller 220 :)
Afbeelding
Car history:
1: Civic EG3 (1993)
2: Civic EJ9 (1997)
3: Nissan Skyline R32 (1989)
4: Civic EM1 (1999)
5: Civic EJ9 (1997)
6: Civic IMA Hybride (2004)
7: Jazz (2013)
8: CRZ (2010)
9: Integra DC5 Type-R (2002)
10: Civic FN2 Type-R (2007)
11: Civic EG4 (1995)
12: Civic FD2 Type-R (2007)

Eroi_Di_Carta
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1677
Geregistreerd:
09 Jan 2008, 22:08
Woonplaats:
Purmerend

VorigeVolgende

Terug naar Honda Fotografie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten
cron