8ste generatie honda civic coupe te koop

Je auto in de verkoop? Lees de regels voor je een advertentie plaatst

Moderator: Bor

8ste generatie honda civic coupe te koop

Berichtdoor Ryan71 » 09 Dec 2018, 11:55

Langs deze weg verkoop ik mijn unieke Honda Civic coupe. Mag ook ruilen tegen Honda CBR 1000RR uit 2011 of 2012.
Auto verkeert in goede staat. Motorisch goed onderhouden met alle bonnen met uitgaves van A tot Z.
De auto heb ik sinds 20011 in bezit en ben dus de tweede eigenaar. Ik heb het gekocht met minder dan 40.000 km.
Sindsdien heb ik de auto zodanig aangekleed met lichtmetalen zwarte velgen, rvs catback sportuitlaat 2.5 inch, kuipstoelen(originele stoelen waren in slechte staat), lederen sportstuur, k&n luchtfilter en racing clutch en pressure plate(drukgroep) nieuw en is in inrijfase en grotere zuiniger injectoren nieuw.
De auto is op Motorisch gebied getuned en heeft dus extra pks niet gemeten.
Als extra zit er een launch control stand geprogrammeerd.
Ik heb alleen full synthetische olie gebruikt in de motor wat beter is dan conventionele motorolie. Nieuwe stuurbekrachtiging slangen gemonteerd en accu is vrij nieuw.
Aanwezige opties:
Stuurbekrachtiging
Centrle vergrendeling
Airco(nieuwe gas)
Lederen sportstuur met cruise control (en voorbereiding radio bediening)
Radio cd speler origineel
Nieuwe automatten
Alarm af fabriek met startonderbreker
Lm velgen met noodkit(compressor en bandenplakspuitbus )
Rvs uitlaat compleet van vanaf catalysator nieuw.
Abs
Verlagingsset
Nieuwe demperset
Teflon draagarm dempers
K&N luchtfilter
Launch Control
Nieuwe koplampen met projectoren
Oliegevulde motorsteun aangepast door teflon versie. kwaal van de oliegevulde motorsteun is dat ze snel stukgaan en megaduur zijn in aanschaf.

Auto is niet mee geraced maar is puur hobby. Wel zou je vanwege zijn strakke weggedrag een dagje op een race circuit kunnen gebruiken. Hij stuurt licht maar stuurt wel ergg direct. Hij gaat gaat strak de bochten in. Al met een al een bijzondere weggedrag. Wel rijdt hij comfortabel en is op 120 km per uur met huidige uitlaat te doen. Daarboven voet het geluid van de uitlaat de boventoon maar is vanwege zijn geweldige rijeigenschappen niet erg storend. Verder grijpt de racing drukgroep te goed. Hij moet ingereden worden en voelt daardoor nog een beetje gek. Hij grijpt dus zoals eerder gezegd te goed.

Zie advertentie met fotos
https://www.autoscout24.nl/aanbod/honda ... ?cldtidx=1

Ryan71
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 4
Geregistreerd:
25 Jun 2017, 17:43

Terug naar Honda's te koop



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten
cron