Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Je auto in de verkoop? Lees de regels voor je een advertentie plaatst

Moderator: Bor

Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Berichtdoor Silverscope » 29 Aug 2017, 16:18

Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990.

De APK loopt tot 9 mei 2018.

De auto rijdt ondanks zijn leeftijd lekkerder dan menig nieuwe auto. Hij ligt als een blok op de weg en heeft nog voldoende power. Meekomen op de snelweg is daarom ook geen enkel probleem. Verder heeft de auto mij, op een lege accu na, nooit in de steek gelaten.

De auto is altijd goed onderhouden geweest. Enkele onderdelen die de afgelopen 4 jaar zijn vervangen zijn:
• Distributieriem en bijhorende andere riemen/onderdelen.
• Accu
• Gehele nieuwe uitlaat
• Radiateur
• Remblokken voor
• Banden zijn 2-3 jaar oud.

De auto is eveneens voorzien van achterwielsturing. Bij lage snelheid draaien de achterwielen mee, wat erg handig is met inparkeren etc.

Gezien de leeftijd van de auto zijn er een aantal kleine gebreken. Dit zijn:
• Roestvorming onderaan de beide wielkasten/plaatwerk van de dorpel. Deze is op de laatste foto's te zien.
• Ook bij het dakraam en onder het brandstofdeksel zit wat oppervlakkige roestvorming.
• Verder werkt het slot van de passagierszijde en kofferbak niet meer. De kofferbak kan echter vanaf de bestuurdersstoel worden geopend en de auto heeft centrale deurvergrendeling.

Het open dak en de koplampen werken elektrisch. Ook heeft de auto stuurbekrachtiging.

De historie van de auto is bekend. (Altijd in de familie geweest). De aankoopfactuur is nog aanwezig als ook de originele vloermatten en het instructieboek.

De reden van de verkoop is dat wij eind dit jaar een kleintje verwachten en de auto eigenlijk niet meer wordt gereden, wat ik zonde vind van zo'n unieke wagen. Daarom ben ik op zoek naar een liefhebber die nog jaren plezier van de auto zal hebben.

Voor vragen ben ik per e-mail en telefonisch bereikbaar. Het maken van een proefrit is, bij serieuze interesse, altijd mogelijk.

Vraagprijs is 1850,-

Foto's:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Silverscope op 29 Aug 2017, 18:51, in totaal 11 keer gewijzigd.

Silverscope
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 3
Geregistreerd:
29 Aug 2017, 15:56

Re: Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Berichtdoor toxicshit » 29 Aug 2017, 16:27

Heb je toevallig wat fotos?

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Berichtdoor Silverscope » 29 Aug 2017, 16:28

toxicshit schreef:Heb je toevallig wat fotos?


Ik probeer ze al een tijdje up te loaden via Flickr, maar wil nog niet lukken :P

Silverscope
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 3
Geregistreerd:
29 Aug 2017, 15:56

Re: Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Berichtdoor toxicshit » 29 Aug 2017, 17:23

prober http://imgbb.com/ eens. werkt altijd perfect!

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Te koop aangeboden: Honda Prelude 2.0 EX 4WS U9 uit 1990

Berichtdoor Silverscope » 29 Aug 2017, 18:48

Thx, eindelijk gelukt :-)

Silverscope
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 3
Geregistreerd:
29 Aug 2017, 15:56


Terug naar Honda's te koop



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten
cron