Te koop: Honda Civic 1.8 VTI Turbo
Prijs: E4800,- (Of een goed bod!)
Bouwjaar: 1998
Km stand: 280.000 (blok 15dKM) Wordt nog heeel af en toe mee gereden.
APK: Maart 2012
Minpunten: Gebruikers plekjes
Pluspunten: Carrera 4S pesten met 4 man in de auto
Modificaties/Extra's:
Vorig jaar besloten toch maar turbo te gaan rijden, dus begin vorig jaar begonnen.
Turbokit van EMUSA (all4Honda)
BOV, WasteGate, EMUSA
XS Turbo Spruitstuk, Niet lek, gewoon goed. Gecontrolleerd door Kel.
UItlaat is wel custom Made door Ape Garage.
Turbo Setup is gebouwd door Andy (sneaky)
Custom made DownPipe (Sneaky)
Olie toevoer en retour custom made (sneaky)
Oil Catch Can.
P28 Nu met NepTune (Bekerom)
680 CC high Impendance RC injectors (gecleaned)
Tenzo R filer op turbo.
Airco verwijderd (wel los meegeleverd)
Olie Koeler, uit m’n hoofd 9 rij’s met olie filter relocator kit. Oliefilter kan je nu heel makkelijk verwisselen.(12Tune)
Vmax achtige schroefset. ( rij geen circuit, dus meer dan genoeg)
282mm schijven voor (stock)
2626mm schijven achter(stock)
Rechter achterklauw kan wel een kleine revisie gebruiken.
Xenon slim Balast
Alarm met starten of afstand en turboTimer.
Originele VTI-S lippenkit.
Stalen remleidingen.
Bij verkoop zijn alle originele onderdelen aanwezig. Denk aan Airco, spruitstuk, cat, injectoren e.d.
Voorbanden zijn matig, 3 tot 4 mm. Achterbanden zijn gewoon goed.
Verder is het interieur netjes, geen scheuren in de bekleding. Auto rijdt heerlijk.
Super snel, vermogen is 300+ geschat.
Op gladde straat banden op Drachten 14 seconden gereden. Dus aardig rap voor 1180KG.
Auto heeft mij een hoop geld gekost, en ik wil em ook eigenlijk niet verkopen. Maar ik heb nu een eigen huis gekocht, en ik rij veel te weinig in de MB6. Maar ik betaal wel elke maand, dus moet ik verstandig doen en de auto verkopen.
Voor vragen of meer foto’s PM.
Inruil is ook mogelijk, maar dan tegen een Typer R (Civic of Accord) maar dan moet je rekening houden dat ik niet bijbetaal, en dat je dan met 2 auto’s terug gaat. Je krijgt dan namelijk me daily ook mee. Dit is een ej9 Facelift uit 2000 met 205dKM erop, en die gekocht is van de eerste eigenaar. Boekjes tot 200.000 afgestempeld.
Foto's: